Scheepshoorn
Vriend van modelbouwforum.nl
Dirk, misschien helpt het als je zo'n leuning rond je schip maakt, dan zijn ze beter beschermd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De eerste rij kanonnen zijn opgesteld met de benodigde attributen. Alle touwtjes door de oogjes met soms wat geroep op de Heer hierboven voor wat hulp. !
Bedankt Jan.Dat is aan het plafond. Ik kan je verwijzen naar mijn verslag van de Victory Binnenste Buiten. Daar staan een paar fotos van de Victory. Zie https://www.modelbouwforum.nl/threads/hms-victory-binnenste-buiten.212385/page-37 update 106
Stephan, bedankt voor je reactie. Het is idd bijzonder en vooral elke dag opnieuw ontdekken en ontwerpen. Vooral ook uitdagend zodat je oplossing van vandaag geen probleem geeft in een latere fase. Ondanks ik heden nog met het lower deck bezig ben, lig ik al wakken van de Alexander Brodie Galley Stove. Ik bezit wel talrijke foto's maar afmetingen is momenteel nog gissen. ( ik heb nog tijd tot het najaar om verder te zoeken naar afmetingenDe details zijn goed gelukt. Blijf het een bijzondere bouw vinden.
Bedankt Stephan voor de uitgebreide info ( en de nachtelijke slaapThread 'HMS Victory - Alexander Brodie Galley Stove' https://shipsofscale.com/sosforums/threads/hms-victory-alexander-brodie-galley-stove.7780/
Volgens mij hoef je nu niet meer wakker te liggen.
Ik heb de vrijheid genomen om de main capstan zodanig weer te geven dat hij in werkende modus is om het roer aan bakboord te bedienen.
Jan, er is iets misgelopen met de copy paste. ik bedoel natuurlijk het anker dat met de kaapstaander wordt bediend. bedankt om me op dit foutje attent te maken. Is ondertussen aangepast in mijn bericht.Bedoel je dat echt zo ?
Ik meen te zien dat je om de kaapstander de messenger hebt gedraaid die het anker moet ophalen.
Het roer wordt bediend door het stuurwiel een paar dekken hoger.
Schrijffoutje denk ik, hij bedoeld het anker aan bakboord. De bediening van het roer gaat via het witte kruis terug naar boven richting stuurwiel.Bedoel je dat echt zo ?
Ik meen te zien dat je om de kaapstander de messenger hebt gedraaid die het anker moet ophalen.
Het roer wordt bediend door het stuurwiel een paar dekken hoger.