TIMBERWOLF
Forum veteraan
er staat noord-Holland ik en mijn voorouders wonen al sinds 1860 op de zelfde plek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PrimeraEven een vraagje tussendoor..
Weet iemand waar je die pinnetjes kan kopen om de beplanking tijdelijk vast te zetten.
Of weet iemand hoe ze heten...
Ik zoek me een ongeluk en kan alleen maar van die haarpinnen vinden waar je pruiken mee vastzet.. en die heb ik nog lang niet nodig![]()
topGister nog even de laatste spijkertjes in het roer geslagen.
Bekijk bijlage 436419 Bekijk bijlage 436420
3 kanonnen zijn af van de 4e mis ik 3 wieltjes van messing (over 2 maanden zal het zakje met de wieltjes wel binnen zijn).
Bekijk bijlage 436421 Bekijk bijlage 436422
Je kan ook geplastificeerde punaises gebruiken, die zijn iets dunner en scherper, gaan wel niet zo lang mee als de pushpins van Primera die voldoen voor mij al jaren uitstekend. Beide zijn inderdaad overal te koop voor een habbekrats...Ik heb die pushpins die ze gebruiken op kurkboord . Maar die zijn te dik.
Die dingen gebruik ik liever niet.. heb ik een behoorlijk jeugdtrauma aan opgelopen dat het hoedje afbrak en het spijkertje aan de andere kant door mijn nagel naar buiten kwam.Je kan ook geplastificeerde punaises gebruiken
Ik vind ze ideaal, ben er nu volop mee bezigDie dingen gebruik ik liever niet.
netjesEven een snelle update.
Vandaag alles op het voordek vast gelijmd.
En voor de laatste foto weer even de rest los op het dek geplaatstBekijk bijlage 436699 Bekijk bijlage 436700 Bekijk bijlage 436701 Bekijk bijlage 436702