ijdele hoop, vrees ik.Van het volgende project, of dit nu de Montanes of VIC gaat worden, verwacht ik wel dat die wat meer correct zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ijdele hoop, vrees ik.Van het volgende project, of dit nu de Montanes of VIC gaat worden, verwacht ik wel dat die wat meer correct zijn
Dank je @Stephan Kertész .
Dit model heeft geen nagels. Volgens mij had de Endeavour in het echt ook geen nagelbanken rondom de masten, maar ringen in het dek. Die heb ik nl. wel gemaakt random de mastgaten. Alleen boven de lier van het anker waren nagels, maar die zitten ook niet op dit model. En in de boegspriet op het dek zaten ijzeren pinnen om touwen aan vast te maken.
Iig.. als ze er wel in horen, dan schiet Artesania ernstig tekort en mogen ze dit model wel eens een update geven.
Maarja ik mag een gegeven kerstcadeautje niet in de bek kijken.
Van het volgende project, of dit nu de Montanes of VIC gaat worden, verwacht ik wel dat die wat meer correct zijn.
Dat gaat nog wat energie kosten, om daar straks bij te kunnen
Ter info bij Occre kit , zitten ze ook niet, dus dat wordt zelf makenOp de replica zitten ze wel.
Ja dat dacht ik ook al.. maar ik heb nu hele fijne pincetten waarmee ik hoop er wel redelijk bij te kunnen komen. En anders bind ik de touwen om het hekje met een mooi opgerold touw eroverheen. Dat heet dan verdoezelenDat gaat nog wat energie kosten, om daar straks bij te kunnen![]()
Ja zeker. Alleen tijdrovend omdat het voor mij ook de eerste keer is dat ik dit maak. Ik had ruim 50 kleibolletjes gemaakt en daar de 25 mooiste van uitgezocht. Ik weet alleen niet hoe secondenlijm op klei reageert maar ik denk wel dat dit goed gaat komen.Leuke details om erbij te doen Dirk![]()