ghost ship schaal 1/28

puttingijzers en jufferblokken vorige week gemaakt en vandaag geplaatst
DSC05358.JPG

DSC05357.JPG

ik weet niet wat er fout is met mijn camera ik krijg geen scherpe fotos meer getrokken en de sluitingstijd is erg lang telkens hij een foto trekt ik moet daar zeker eens naar laten kijken, dus sorry voor de onscherpe fotos

vraagje

als de boegspriet naast het voorsteven ligt zoals bij dit schip hoe word het touw dan bevestigt ? is dat aan het voorsteven of weet iemand hoe het juist zit
boeg.JPG

want dan zit het schuin.
als je ergens een foto hebt waar het opstaat hoe het moet plaats hem maar of als je het weet kan je het ook zeggen ;) ik kan niet echt iets vinden

vind het altijd een mijlpaal in het scherpgebeuren de dryfit van de middenmast
DSC05359.JPG

DSC05360.JPG

maar eerst nog een hoop ander werk deze week hoop ik het dek klaar te hebben en dan kan ik volgende week aan de masten beginnen

heb mijn camera ook eens onderhanden genomen en de laatste foto is ingezoomd vanop 2m afstand dus hopelijk komt het nu goed met de wazige fotos

Mooi zeg! Wat voor camera heb je? Ik heb ook veel problemen gehad met foto's maken omdat ik niks weet van de instellingen en dit filmpje hielp mij:

ik denk dat alles op het dek staat dus gewoon een hoop fotos. ga straks het dek in de olie zetten en dan kan dat 2 dagen drogen en kan ik beginnen aan het touwwerk
het figuurtje staat aan de kolderstok, de 2 pompen tegen het schot heb ik de hendels er af gehaald en tegen de binnenkant van de forttuning gehangen,heb ook een trap voorzien weet niet of hij daar ston maar dat was de enige plaats waar hij kon gestaan hebben, een kleine reling voor de bazaanmast ,ook nog een reling op het bakdek, of deze er ooit echt opgestaan hebben ? weet ik niet maar het maakt het geheel wel af,dan de ankerbalken die nog wel heel goed te zien zijn op het schip.

DSC05361.JPG

DSC05362.JPG

DSC05364.JPG

DSC05365.JPG

DSC05366.JPG

DSC05367.JPG

DSC05368.JPG

DSC05369.JPG

DSC05370.JPG

DSC05371.JPG

Back