Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag de 5s setup van RC Foam Fighters in me ultra gezet daarna snel even uit proberen en het was echt WOW dit is echt zo snel!!!
De ultra was veel zwaarder geworden vergeleken de 4s maar het landen ding verbazingwekkend goed! 1600watt nu weet ik wel dat is echt serieus snel!
En dat voor 90$.. motor, regelaar, bec, 5s lipo, 2 servo's en een prop
Ik neem aan dat je metal geared servo's hebt gebruikt?
Ik neem aan? Ik niet,
nee joh gewoon van die xtc 3$ dingen erin en knallen! ze zitten niet eens vast gelijmd gewoon er in drukken dan is er niet eens lijm nodig, af en toe even kijken of ze nog op hun plek zitten
.... moeilijk zo te zeggen dat het aan de servo's ligt.
.... moeilijk zo te zeggen dat het aan de servo's ligt.
ik heb ooit bij een funjet een crash gemaakt, lag aan de hevels (die niet goed vastgelijmd waren) in de roeren.
De tandwieltjes in één servo waren gestript. Dus ja, het lag aan de servo. :teacher: En servo's zo los erin drukken bij hogere snelheden... Zal resulteren in eenzelfde visueel effect. 8).... moeilijk zo te zeggen dat het aan de servo's ligt.
ik heb ooit bij een funjet een crash gemaakt, lag aan de hevels (die niet goed vastgelijmd waren) in de roeren.
ik markeer altijd de bovenkant, maar bij hoge snelheden en een toch klein toestel is het moeilijk te zien. hierbij een foto van mijn 2e funjet (de 1e is verkocht). de 3e funjet is de ultra (met alleen originele stickers aan de bovenkant (deze is van dat filmpje vlak voordat de motor het begeeft), onderkant is gewoon grijs.Ik ga bij mijn Funjet twee maal de Hitec HS-65MG bestellen (even een tip, bij Lindinger.at tijdelijk geen verzendkosten)
Hoe hebben andere Funjet bezitters hun boven/onderkant gemarkeerd? Met strepen zwart plakband oid of hebben jullie de boel met verschillende kleuren gespoten?
Ondertussen heb ik geen FunJet meer, verkocht, te saai. En niemand wilde meedoen met het tikkertje spelen. :?Hoe hebben andere Funjet bezitters hun boven/onderkant gemarkeerd? Met strepen zwart plakband oid of hebben jullie de boel met verschillende kleuren gespoten?
Ondertussen heb ik geen FunJet meer, verkocht, te saai. En niemand wilde meedoen met het tikkertje spelen. :?![]()
Maar dit was mijn FunJet (tijdens de bouw):
![]()
Kleurverschil was uitstekend. Vooral dat fluorescerend geel was zowel in vel zonlicht als bij schemering goed te onderscheiden van het roze en donkere rood. Door het fluorescerende effect bij veel licht gewoon geel, in de schemering gaf het bijna licht. 8)
Nope, is Faskolor. Elapor met waterproof schuurpapier opschuren, goed ontvetten en dan spuiten. Faskolor is op waterbasis en vreet niet in het schuim maar hecht wel prima (mits goed ontvet!). Wel een airbrush voor nodig.Is dat Tamiya verf of zijn het die spuitbussen van de Action? Ik zal eens in het spuiterij forum gaan kijken hoe Elapor het beste gekleurd kan worden.