Funjet ULTRA verkrijgbaar en al gevlogen!

als je er maar tevreden van bent is het goed he :-)

ik zou toch eens een 5*5 proberen op 5s. Trekkracht gaat niet zo hoog liggen als nu maar eens op snelheid gaat het toch harder gaan...

Met de mensen in het filmpje heb ik persoonlijk contact gehad. in tegenstelling tot wat er staat vermeld is het geen 2w23 maar een 2w25 in de funjet op 5s 2400mAh en een 5*5 graupner camspeed propje. Misschien ben je er wat mee.

oObzWVh8c80[/media] - Funjet- HighSpeed- 250Km/h- Hepf

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Vincenzo ik zal eerst eens even de juiste snelheid meten, Batterijen van de radargun waren zo goed als leeg, en daarna eerst even meten wat hij verbruikt op 5S en met 5x5 maar de vliegtijd moet niet te kort worden om die laatste aantal km bovendien wordt de motor, regelaar en lipo nu amper heet dus dat is ook wel lekker, maar misschien even kijken hoeveel snelheid het totaal scheelt want 250km is erg hard (wordt vervolgd)

Ik ga ook een funjet ultra aanschaffen ....en zat er aan te denken om de originele multiplex
setup te gebruiken. De turnigy motoren zijn namelijk al een tijd niet leverbaar.
Of is het waard om te wachten dat de turnigy motoren weer leverbaar zijn??
Welke turnigy motor is nu vergelijkbaar met de himax (multiplex) motor??
En dan op 3s of 4s?

Ik ga ook een funjet ultra aanschaffen ....en zat er aan te denken om de originele multiplex
setup te gebruiken. De turnigy motoren zijn namelijk al een tijd niet leverbaar.
Of is het waard om te wachten dat de turnigy motoren weer leverbaar zijn??
Welke turnigy motor is nu vergelijkbaar met de himax (multiplex) motor??
En dan op 3s of 4s?

Welke Turnigy motor had je op het oog dan, die 2836 serie?

Haha, die setup heb ik ook in bestelling staan :cool:

Even een andere vraag, hebben jullie nog iets aan de domping van de motor gedaan? Als ik vol gas geef dan stijgt hij als een dolle...
is instelbaar met onderste schroefje (zoals je allicht weet), bij mij staat ie gewoon op 0, succes

is instelbaar met onderste schroefje (zoals je allicht weet), bij mij staat ie gewoon op 0, succes

Dat wist ik inderdaad ;), het ging mij er alleen even om welke kant de motor op moet wijzen, ik denk dat ik de motor wat meer naar beneden moet laten wijzen om de stijging te voorkomen (omdat de motor achter het CoG zit).

Ik heb de funjet nu ook binnen met een hobbycity 2836-2350 motor.
Ik gebruik in mijn hawk f5b 4s 3000 mah. Zal ik hiermee qua zwaartepunt ook
goed uitkomen in de funjet???

p.s. mocht iemand nog een turnigy 60a regelaar over hebben......ik heb er wel interesse in
het duurt mij te lang om te wachten dat ze weer op voorraad zijn bij hobbycity.

Ik heb de funjet nu ook binnen met een hobbycity 2836-2350 motor.
Ik gebruik in mijn hawk f5b 4s 3000 mah. Zal ik hiermee qua zwaartepunt ook
goed uitkomen in de funjet???

p.s. mocht iemand nog een turnigy 60a regelaar over hebben......ik heb er wel interesse in
het duurt mij te lang om te wachten dat ze weer op voorraad zijn bij hobbycity.

Je hebt aardig wat speelruimte voor het plaatsen van je lipo om het goede cg te kunnen krijgen, moet lukken dus.

je kunt beter de 80A versie pakken, dan heb je wat meer speling met motoren (ik heb er nu de 2W25 in en trekt op 4S ongeveer 70A met 5x5 prop)

je kunt beter de 80A versie pakken, dan heb je wat meer speling met motoren (ik heb er nu de 2W25 in en trekt op 4S ongeveer 70A met 5x5 prop)

Is dat ook die Turnigy? Daar had ik niet zulke goede verhalen over gehoord en men raadde die 85A aan. Nadeel is dat je dan weer een andere programmeerkaart nodig hebt.

Back