Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een correcte opmerking. Staat ook duidelijk vermeld in de manual van FrSky. De R6FB heeft 7 FBus kanalen. Geen mogelijkheid voor het aansturen van standaard servo's want die hebben een PWM signaal nodig.
werkt blijkbaar enkel met digitale servo's? hmmm
Ik vermoed dat ze graag willen dat je de fbus servos van frsky (xact) koopt.oke, en een esc aansturen gaat dan ook niet... waarvoor worden deze ontvangers dan wel gebruikt?
Als ik mij niet vergis moeten analoge servoos met ch1-ch24 worden aangestuurd en 1-16 en 1-8 alleen digitaal. Zie Helles handboek.Mogelijk kan dit wijzen op de channel range, je moet daar ch1-ch16 kiezen.
Bekijk bijlage 585825
Helles handboek ? Niet eerder van gehoord.Als ik mij niet vergis moeten analoge servoos met ch1-ch24 worden aangestuurd en 1-16 en 1-8 alleen digitaal. Zie Helles handboek.
Grt. Wim
Meld je aan op " frsky forum-De" van de firma Engel modellbau. Daar staat ALLE informatie . Helle handbuch is (in het Duits) ongeveer 300 blz over frsky zenders met Ethos. Daar staat echt alles wat je wil weten en je kan er ook vragen stellen met altijd een antwoord.Helles handboek ? Niet eerder van gehoord.
Hallo heren... Ik gebruik sinds +/- een jaar een X20 voor vliegtuigen, en sinds kort de X20 HD...
Voor FPV drones gebruik ik echter Crossfire of ELRS (niet in de Tandem zenders)...
Nou vroeg ik me af of de combi X18 + de ELRS module van Frsky een aan te bevelen setup is voor FPV drones..
OF is de latency tussen deze zenders en de module groter dan met zenders die crossfireshot gebruiken?