Frsky Tandem X20 met Ethos OS

Als ik thuis ben kijk ik even, want ik heb ook de Nederlandse versie, anders deel ik die van mij wel.

Gr
Arie
Gisteren bezig gewwest met de Audio bstanden te dowlouden maar zonder extra files voor in de mapo DEFAULT waaruit je aan de schakelaars en regelaars audio kan koppelen.
In de map SYSTEM staan keurig de bestanden die gebruikt worden display taal en voor de vario.
Wil jij kijken of jij in de map DEFAULT wel bestanden heb staan, en deze met mij wil delen.
In de engelse versie staan de bestanden voor beide mappen, en kunnen op verschillende lokaties aangeroepen worden.

Gr Adri

Hoi, Ik gebruik deze. De omgeving blijft goed hoorbaar. het volume harder en zachter gaat prima via de pot S1 (System - General - Audio - Main volume (pot1))
https://www.gsmpunt.nl/headsets/blu...HzhNcur0VJbHgoV1RwUvpFUfbz6BEtABoCRt0QAvD_BwE

Klopt, maar het probleem is als eerder beschreven.
Het volume met Bluetooth oortjes is op een mobiel wel goed regelbaar en via FrSky Bluetooth blijft het volune voor mij veel te zacht op vol volume.
Het probleem gepost bij Engel en FrySky en hoop dat er een apparte volume regeling komt voor Bluetooth.

terug een klein ontvanger vraagje.
ik heb een archer plus R6FB ontvanger, ik heb deze geregistreerd en gebonden, maar dan gebeurt er niets. Ik heb de firmware ook geupdate met succes en alles opnieuw geregistreerd en gebonden met succes maar ik krijg geen reactie. de groene led blijft wel mooi constant branden... doe ik ergens iets verkeerd?

Geen enkel kanaal?
Zie je telemetry waarden(accu spanning)
Per ongeluk niet een verkeerde kanalen reeks geselecteerd? zie je op je zender wel kanalen reageren?

Dan heb je iig verbinding, zoals ik zei, het kan zijn dat je per ongeluk de reeks 9-16 hebt geselecteerd bij het binden, maak dan een output op een hoger kanaal, en kijk of het werkt, of bind de ontvanger een keer opnieuw.

Heb je de handleiding nagekeken of alle instellingen kloppen?
https://www.frsky-rc.com/archer-plus-r6/

Groeten,
Arie

These are indeed Serial receivers, there is no PWM capability. als ik dit goed begrijp kan ik deze dus niet als ontvanger gebruiken met gewone servo aansluitingen?

Back