Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het waar dat een asymetrische quad zoals de tbs discovery beter geschikt is voor FPV dan een symetrische quad zoals de dji F450? Mij lijkt het dat je op de discovery meer ruimte heb om alle onderdelen netjes te installeren, nietwaar?
Maar dan wordt het 7x 0.4=2,8v eraf.
dus een volle lipo wordt dan 14v. En een lege 9,8? Wel op het randje toch?
Is het waar dat een asymetrische quad zoals de tbs discovery beter geschikt is voor FPV dan een symetrische quad zoals de dji F450? Mij lijkt het dat je op de discovery meer ruimte heb om alle onderdelen netjes te installeren, nietwaar?
Maar dan wordt het 7x 0.4=2,8v eraf.
dus een volle lipo wordt dan 14v. En een lege 9,8? Wel op het randje toch?
Met volle lipo net voor het opstijgen zit ik ergens hoog in de 13Volt met 3 diodes. Heb al overigens 3 diodes op mijn Iconic-X getest. Meteen bij het opstijgen zakt dit naar 12-13V gedurende mijn vlucht. Heb een OSD die deze voltage continu in mijn display laat zien. Geen probleem met Boscam vtx.Maar dan kom je met een volle Lipo weer in de problemen. die is dan 15,6v. Denk dat een aparte bec de beste oplossing is.
Props lijken een beetje groot voor dit machientje.....Ben je niet bang dattie als een raket omhoog speert met deze props?