Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na 5 weken wachten op men iconic-x nog steeds niks ontvangen en niks meer van gehoord!
Pakje was verzonden zonder tracking dus nergens meer te bespeuren, ik heb net een claim ingediend via paypal.
Geduld is op!
Dan maar voor een QAV500 gaan als ik men centen terug zie...
Heb mijn bestelling ook nog niet binnen....duurt indedaad erg lang. Vorige keer had ik de mijne na het versturen meteen. Ik ga ook nooit meer voor een tweede iconic-x.
Had toenstraks wel even een strak vluchtje bij mooi weer gemaakt met mijn iconic-x.....pffff dat ding is echt wel een monster.
Leuke kerel is dit , ik kom op zen blacklist en gaat mij op forums zwart maken, grappig
Een goede zakenman!
Zijn antwoord:
wow very disapointed in this, i will refund you and add you to my blacklist, this is obsurd to file a claim against me for an item that clearly takes time to make and ship, WOW i will post your info and warn others as well.
Wel een vet frame zon QAV, maar ja vind het een beetje moeilijk in te schatten, is zon 500 niet erg groot of lijkt dat maar zo? ff in vergelijk met de TBS dan he..
TBS is 47...net ff gemeten.....de 400 is dus duidelijk kleiner en de 500 vergelijkbaar, alleen lijkt hij groter , komt misschien door het iets langere frame..