Tja Ray,
de standaard voor 'gewone' modelvliegtuigen is heel anders dan de standaard voor jets.
gewoon modelvliegtuig ARF:
servo`s, ontvanger, akku, motor plaatsen en vliegen.
Jet ARF:
passen, meten, aanpassen, nog eens meten, nog maar een keer aanpassen, zelf maken, modificeren, plakken, lijmen, boren, schroeven, vervangen etc. etc. etc.
gewoon modelvliegtuig handleiding:
TOP, duidelijke uitleg stap voor stap, veel foto`s, prima zwaartepunt, duidelijke aangegeven uitslagen.
Jet handleiding:
Vaak geen, veel zoeken op internet naar ervaringen, veel zoeken naar foto`s, als er al een zwaartepunt is aangegeven dan klopt het meestal niet helemaal, uitslagen? doen eens wat.
Echt weer lekker bouwen dus
We gaan eens kijken hoe we het gaan oplossen, in eerste instantie denk ik simpel met ringetjes waardoor de poot verder naar binnen komt.
Denk dat 1 of 2 ringtjes voldoende is.
Echter staat de poot dan weer licht schuin onder de kist maar nog wel aanvaardbaar denk ik.
We gaan het zien, rommel rustig verder (moet ook want ik wil aan de L-39 verder!! ah, heb weer weekenddienst dit weekend dus....... ;-) ).