Bij de meeste cilinder/wieldeurscharnieren heb ik ringetjes moeten plaatsen om zwaar lopen te voorkomen.
Een aantal zaten te strak en sommige zaten los om lichter lopen te bewerkstelligen.
Dus zelf maar ringetjes geplaatst:
Zo moeten de cilinders komen voor de voorste wieldeuren, ga nu zelf een houder maken waar de cilinders aan vast komen.
Ook heb ik een stukje uit de plaat moeten schuren om de cilinder iets schuin te zetten.
De linker is al gedaan end e rechter moet nog, beetje slecht te zien maar de rechter duwt nu recht naar beneden op het scharnier, kost veel kracht om de deur open te krijgen, iets schuin zetten zoals bij links lost dit op.
Een stuk beter dan zoals ze gemonteerd zaten.
Even de uitlaat passen, er moeten rubbers tussen de pijp ligt te los.
Uitlaat zit gemonteerd met 4 inbusjes, dan schuif je de uitlaat erover en draai je hem een paar graden, en vast:
1 zijde van de richtingsroerscharnieren zijn nu verlijmd, ook de uitlaat en de uitstulping op de onderzijde van de romp meteen maar geplaatst.
Grt,
Berto.