das een goed gevoel !
kwart millimeters ga je toch hopelijk niet op letten...
natuurlijk wel, je kent Jan toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
das een goed gevoel !
kwart millimeters ga je toch hopelijk niet op letten...
Motortje van HET-RC? Typhoon motor?
kwart millimeters ga je toch hopelijk niet op letten...
dat zal toch wel in je bevestigingsgaatjes op te lossen zijn en niet in de hoofdconbstructie?
is dat er nu nog minder hout is om de mantels van de stuurkabels (in rood getekend) in weg te werken . . .
Duwkrachten in bowden kunnen gaan zo wrikken in bowden geleidingen.
De hoogte duwkracht gebruik je het meest.
Waarom niet 2 dunne servos in de staart?
Daarnaast: zoals Femmo liet zien: de kiel wordt naar voren toe dikker, dus er is waarschijnlijk, inderdaad, in de breedte, wel iets meer te doen.
Kabel is ook flexibel genoeg om het richtingsroer netjes aan te sturen, denk ik.
Kijk uit met oordelen op slechts een foto, hier een foto uit een andere hoek:
De kiel wordt pas breder voor het stuk onder de tunnel...
Het smalle stuk van de kiel waar beide kabels door moeten onder de tunnel is daar op z`n smalst, de verbreding zit ervoor (waar je toch al plek had).
.
Voor deze keer wil ik wel even smokkelen, dat de verdikking van de kiel al iets eerder begint.
.