E-REVO topic

heb net bandjes gekocht, de stalen assen ga ik maandag bestellen :p mischien met nog wat reserve onderdelen. kan ik lekker zorgeloos raggen in spanje :D

van de week gecrasht... best wel erg... ik reed op een weg, waar 1 paaltje stond, ik wist dat dat paaltje er stond dus ik dacht iets af te remmen om er rechts langs te gaan... maar ik slipte en knalde met een kilometer of 70 met de linker zijkant van het chassis tegen het paaltje...

schade:

lipo flinke deuk, (kan je die dan nog gebruiken?)
chassis stuk, gebarsten bij de regelaar
regelaar opdonder gehad, verbogen koel ribben (is recht buigen slim of zo laten)
as waar de slipper op zit zo krom als wat
achterste bulkhead gebroken
kromme as achter.

heeft iemand nog iets 2 de hands liggen? nieuw word dit wel weer erg duur...

als de koelribben niet te erg gebogen zijn van de esc lekker zo laten, als je ze terug probeert te buigen zullen ze zeker afbreken. en probeer ebay eens voor de onderdelen

Das dezelfde vraag in een ander jasje.
Ik ken de thunder tiger niet persoonlijk, ook alleen maar van het lezen her en der. misschien zou je dat ook moeten doen en zo je conclusie trekken.

enige wat ik weet is dat je voor traxxas makkelijker aan onderdelen kan komen en goedkoper zijn.
daarintegen is hij ook een stuk duurder

De brushed versie ELECTRONICA ( !! ) is ( spat ) water dicht.
De Brushless versie is gewoon een MMM die niet water dicht is.
Voor de auto geld het zelfde als wat ik tegen je zei over de Trophy.

ja ik weet dat het zomer is ik zit alleen te denken om een auto te kopen die op sneeuw kan rijden. Maar ik denk dat ik dat gewoon laat zitten en koop E-revo bl edition of Tt mt4 g3 en ik denk dat mt4 toch een beter keuze zal zijn maar ik denk er nog over na.

Voor geen enkele auto is sneeuw of water goed.
Daarbij wordt je motor soms heet en wordt sneeuw water en water misschien stoom!
En dat gaat echt overal door heen.
Dus bij elke auto die je koopt zul je onderhoud moeten plegen ( met of zonder sneeuw )
En bij sneeuw of water moet je dus doen wat Synthesia ( ? ) ook al zei in het Trophy topic.
Anders gaat op den duur alles stuk, en wordt het een duur geintje.

Back