Das dus ook mijn mening, maar er loopt er 1 rond die het daar niet mee eens is en alles dichtmaakt, dat lijkt me echt grote onzin IMO
dan gaan we het dus ook nooit eens worden ;-)
om de discussie dan maar weer te actualiseren en in balans te houden.
gaatjes zijn onzin. ik zal toelichten wat mijn theorie is.
de theorie achter gaatjes is dat ze drukverschillen op moeten vangen, banden bollen wel eens op en dat betekent een beetje lucht erbij, dus een gaatje zou je zeggen. Maar elke zichzelf respecterende banden eigenaar taped zijn of haar banden zodat ze niet kunnen opbollen en dus geen of nauwelijks drukverschil hebben en er dus GEEN gaatjes nodig zijn.
En als er dan vanuit de fabriek gaatjes in de velg zitten vanwege hierboven, dan lopen ze natuurlijk binnen de kortste keren vol met zand wat natuurlijk een drama in een band is en er dus uit moet. En dus gaan we allemaal een gaatjestang kopen (jawel, ik heb er zelf ook 1 gekocht) om gaatjes in die banden te maken zodat het zand er weer uit kan. Helaas zit er foam in de band die het plakkerige strandzand vasthoud en ergo, band naar de maan. Zo zijn mijn originele revo banden geeindigt.
Advies: tape altijd je banden en plak (als ze er uberhaupt inzitten) de gaatjes in je velgen af.
Ik ondervind geen enkel bijkomend probleem van deze methode, heb geen opbollende banden en al helemaal geen zand in de band, dus ik ben blij en zie geen reden om alle gaten weer open te gooien..
schiet maar, zou ik zeggen ;-)
ajuus
emiel