E-REVO topic

sow, bedankt voor de snelle reactie :) heb wel de laaste versie auto met TQi dus ik dacht dan zal de MMM set ook wel aardig up to date zijn, de link kabel heb ik besteld, deze moet nog binnen komen bij de winkel, dus kan helaas nog niet de software update, maar als het dat is ben ik allang tevreden, dan weet ik dat iig alles goed is.

Zet er versie 1.24 op is beste versie tot nu toe. Misschien het af en toe haperen bij het optrekken kan ook liggen aan de accu's zijn wat laag kwa capaciteit. 4200x30c=126A
raad je aan om minimaal 150A voor de volgende accu's te nemen ;).

Edit:

Zie net 60C burst, dus in theorie moeten ze het wel kunnen trekken. Dan zou het idd aan de software kunnen liggen.

@Westcoast: Denk het wel.. Klinks als hetzelfde 'turbo lag' geval als ik bij m'n Savage 5T heb gehad. Heb ook de firmware ge-downgrade naar 1.24, sindsdien rijdt die perfect en komt ook normaal van de plek af. :)
Bij de Savage was dit trouwens wel heel erg extreem merkbaar... maar dat zal wel samenhangen met 't immense gewicht van 't ding.

Zaterdag carbon wing, prografix body , blauwe wheelie bar wieltjes, ledverlichting besteld.
Vandaag al binnen (Be -NL). Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Dus bedankt Hollandse winkel waarvan ik de naam niet mag noemen.
Dit weekend knutsel time!!!

^^

Ik zou mijn pro grafix kap in het wit of zwart willen spuiten.
Iemand al gezien?
Ik vrees wel dat de grafixs op de kap dan niet meer zichtbaar zullen zijn.
Wat denken jullie, suggesties?

Ik denk dat een zwarte onderlaag op een gewone prografix wel erg stoer zal staan (denk dat je dan een soort van rokerig effect krijgt, maar iets wat je bij voldoende licht nog wel behoorlijk blijft zien), maar aan de andere kant kan een fel fluoriserende groen of oranje ook heel leuk staan.
Ik neem aan dat je vraagt naar persoonlijke meningen, en dan kan ik je met een gerust hart vertellen dat wit me helemaal niks lijkt, ondanks dat ik toch een beetje nieuwsgierig ben of dat icm de rokerige graphics niet iets heel erg moois oplevert.

Heb zo'n kap wel eens in het wit gezien, valt wel op.
Ben zelf niet van die stock kappen alleen ;-) Had er altijd wel eens een proline bulldog kap op willen maken, is er alleen nooit van gekomen

DSCN3932.jpg

Hier een witte
Als je googled kom je ze in div kleuren tegen, kun je kijken wat je leuk vind.

DSCN3932.jpg

Hier een witte
Als je googled kom je ze in div kleuren tegen, kun
je kijken wat je leuk vind.

All Right!!! Ziet er niet slecht uit.
Wat tik jij wel in Google in want heb al gezocht maar niet echt mijn goesting gevonden :)

was een tijdje geleden hier een discussie over gaatjes in de velg/banden. Heb daar toch nog even een vraagje over.

In m'n banden zitten geen gaatjes (en wil ze er eigenlijk ook niet in maken)
In m'n velgen zitten wel een gaatje (1 per velg).

Ik wilde nou dat ene gaatje in m'n velg dicht maken, maar zat er even over na te denken of dit wel goed was. Ik vroeg me namelijk af als alles dicht zit en er kan geen lucht meer uit of in, hoe kan me band dan ooit mooi rond opbollen(kan nergens z'n lucht vandaan halen)? En gaat de band niet 'stuiteren' omdat het lucht er niet uit kan?

Ik wil dus geen gaatjes in m'n band maken dus raden jullie dan aan om de gaatjes in me velgen dicht te maken, of juist niet?

alvast bedankt!

Als je die discussie gelezen hebt weet je toch hoe we erover denken?
En als je geen gaatjes in je band wil maken is het nutteloos wat anderen ervan denken. ;-)

Das dus ook mijn mening, maar er loopt er 1 rond die het daar niet mee eens is en alles dichtmaakt, dat lijkt me echt grote onzin IMO

oke, nee dan hou ik het lekker zo ;)(gaatje in de velg open). Kan altijd nog wel eens gaatjes in de banden doen. Meeste rij ik op gras dus moet geen probleem zijn dan.

Das dus ook mijn mening, maar er loopt er 1 rond die het daar niet mee eens is en alles dichtmaakt, dat lijkt me echt grote onzin IMO

dan gaan we het dus ook nooit eens worden ;-)

om de discussie dan maar weer te actualiseren en in balans te houden.

gaatjes zijn onzin. ik zal toelichten wat mijn theorie is.

de theorie achter gaatjes is dat ze drukverschillen op moeten vangen, banden bollen wel eens op en dat betekent een beetje lucht erbij, dus een gaatje zou je zeggen. Maar elke zichzelf respecterende banden eigenaar taped zijn of haar banden zodat ze niet kunnen opbollen en dus geen of nauwelijks drukverschil hebben en er dus GEEN gaatjes nodig zijn.

En als er dan vanuit de fabriek gaatjes in de velg zitten vanwege hierboven, dan lopen ze natuurlijk binnen de kortste keren vol met zand wat natuurlijk een drama in een band is en er dus uit moet. En dus gaan we allemaal een gaatjestang kopen (jawel, ik heb er zelf ook 1 gekocht) om gaatjes in die banden te maken zodat het zand er weer uit kan. Helaas zit er foam in de band die het plakkerige strandzand vasthoud en ergo, band naar de maan. Zo zijn mijn originele revo banden geeindigt.

Advies: tape altijd je banden en plak (als ze er uberhaupt inzitten) de gaatjes in je velgen af.

Ik ondervind geen enkel bijkomend probleem van deze methode, heb geen opbollende banden en al helemaal geen zand in de band, dus ik ben blij en zie geen reden om alle gaten weer open te gooien..

schiet maar, zou ik zeggen ;-)

ajuus
emiel

Back