A
AaronCoutteau
Guest
???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als ik m'n diff helemaal vast draai dan gaan de 'bevel gears' te stroef. Ik had toen de washer in mijn diff eruit gehaald. Weer vast gezet en voelt nu wel goed. Is het een probleem zonder die washer ertussen?
ik heb al goede seals in m'n diff zitten (o-ringen die toen aanbevolen werd). Ik kan me diff wat losser dicht schroeven. Zou liever hebben dat ik alles gewoon vast kan draaien en dan de washer eruit.
En dan nog een vraagje. Ik heb van de week nieuwe kabels (van turnigy) op m'n regelaar gesoldeerd. Toen kwam ik tegen dat het kunstof houdertje van mijn Fan-connector van me printplaat los was gekomen(alleen kunstof houdertje niet de + en - pinnetjes op het moederbord zelf). Ik wil het vastzetten met wat seconde-lijm alleen vraag ik me nu af of dit schadelijk is voor de printplaat?
iemand?
voor de duidelijkheid dat is een aangepast topic, aangezien daar niet/nauwelijks lezers zijn schopte ik hier het berichtje omhoog. Is dit een probleem? Denk het niet toch?