E-REVO topic

jaja...

E-REVO BRUSHLESS EDITION (#56081) SPECS
Length: 22.91 inches (582mm)
Front Track: 16.38 inches (416mm)
Rear Track: 16.48 inches (418.5mm)
Center Ground Clearance: 3.86 inches (98mm)
Weight: 9.2lbs (4.17kg) (w/o batteries)
10.9lbs (4.94kg) (with batteries)
Height (overall): 8.275 inches (210mm)
Wheelbase: 14.1 inches (358mm)
Front Shock Length: 87mm
Rear Shock Length: 87mm
Front Tires (pre-glued): Talon™ (5.75" x 3.8")
Rear Tires (pre-glued): Talon™ (5.75" x 3.8")
Front Wheels: 3.8" Gemini™ (black-chrome)
with 17mm splined hex
Rear Wheels: 3.8" Gemini™ (black-chrome)
with 17mm splined hex
Speed Control Type: Castle Creations Mamba Monster
Forward/Reverse/Brake
Motor (electric): Castle Creations Mamba
Monster 2200KV
Transmission: Single-Speed (2nd gear only)
Overall Drive Ratio: 18.83 (stock, out-of-box)
Differential Type: Sealed Hardened Steel Bevel
Gear Pitch: 32-Pitch
Chassis Structure/Material: Molded Composite Nylon Tub
Brake Type: Electronic
Drive System: Shaft-Driven 4WD
Steering: Bellcrank
Radio System: TQi™ 2.4GHz Radio System with Docking Base
Top Speed: 35+mph (65+mph w/ two 3S LiPo Batteries)
Skill Level: 2
*Battery Tray Dimensions: 156mm x 50mm x 29mm
Included Batteries: Two Traxxas Power Cell
Batteries (NiMH, 7-C Stick)
Required Batteries & Charger: 4 "AA" (transmitter)
7.2V or 8.4V Charger (6 or 7 cell)
*Max dimensions reflect a battery that is the length of the entire battery tray, but due to
the tray shape and design, the height and width of the battery must be decreased.

Kan iemand mij vertellen wat de inwendige maten zijn van de accu-ruimte van de E-revo 1:8 ?
Dit ivm aanschaf lipo's, en het nog niet in bezit hebben van een E-revo. (ik ga er gevoeglijk vanuit dat de brushed en brushless hierin identiek zijn).
Dank u.

Kan iemand mij vertellen wat de inwendige maten zijn van de accu-ruimte van de E-revo 1:8 ?
Dit ivm aanschaf lipo's, en het nog niet in bezit hebben van een E-revo. (ik ga er gevoeglijk vanuit dat de brushed en brushless hierin identiek zijn).
Dank u.

Werkelijk alle gegevens van de erevo heeft Qracing gepost, inclusief de afmetingen van het batterij vak.
Is lezen zo moeilijk, of is alles maar meteen vragen zo makkelijk?

:yes:
Werkelijk alle gegevens van de erevo heeft Qracing gepost, inclusief de afmetingen van het batterij vak.
Is lezen zo moeilijk, of is alles maar meteen vragen zo makkelijk?

:yes:, daarom foto erbij , zelfs dat staat hier in het grote topic

No kiddo! Voorkauwen?? , dacht dat het voor mijn kinderen was tot 2 jaar , maar hierro ?.....:showass:

Laatst bewerkt:
Hee, Statler en Waldorf, jullie hebben echt overal wat op te zeiken geloof ik he?
Best leuk he, een nieuweling een beetje schoppen en jennen, in plaats van even antwoord geven...
Typerend.
Op elk forum heb je wel van dergelijke eikels. Jammer dat ze zich op dit forum zo snel openbaren...

En ik maar denken dat je nog niet wist wat de regels op een forum zijn. Dat je eerst zelf een klein beetje kan zoeken voordat je een vraag neerzet. Maar nee hoor, mijnheer is nogal bijdehand en grof gebekt.

Ja hoor.
Op een forum heb je mensen die informatie uitwisselen.
Je hebt mensen die er van alles leren.
Je hebt er mensen die informatie delen.
Je hebt er mensen die erg veel weten, en met enig tandenknarsen toch weer de newbie-vragen beantwoorden.
Je hebt er nieuwelingen met veel vragen, soms voor de hand liggend.
En je hebt mensen die er een sport van maken om anderen te kleineren die ze makkelijk aankunnen, omdat ze in het echte leven geen drol voorstellen en dit ze toch een sprankje superieuriteit geeft wat ze elke dag moeten missen...

Wie de schoen past....

Feitelijk moeten we dus eigenlijk meelij met je hebben... :cool:

Wat is brushless? :D

edit: Een beetje flauw dat je je post's gelijk weer aanpast. Volgende keer zal ik je quoten..

Laatst bewerkt door een moderator:
@dutchlincoln, je bent hier nieuw. Veel nieuwelingen lezen dit topic HELEMAAL door. Anderen gebruiken de zoekfunctie en stellen dan gerichte vragen omdat het nog niet helemaal duidelijk is.

Je zou wat meer respect kunnen tonen voor de mensen die op jouw vragen reageren. Ze wijzen de weg naar de antwoorden op jouw vragen en hoeven zo niet voor de 100e keer de zelfde vragen te beantwoorden. Lijkt me vrij eenvoudig.

Met deze houding verwacht ik geen antwoorden op jouw vragen en zal je klaar zijn op dit forum.

Ja hoor.
Op een forum heb je mensen die informatie uitwisselen.
... ...
Feitelijk moeten we dus eigenlijk meelij met je hebben... :cool:
Wat is brushless? :grin:
... ...
NIET gerapporteerd.

Hee, Statler en Waldorf, jullie hebben echt overal wat op te zeiken geloof ik he? ...
16 berichten, je bent net een maandje hier, en dan zo'n grote mond??? Je wilt antwoorden in goud op snee, dacht je nu werkelijk dat men hier die getallen in hun hoofd heeft? Moeten ze net als jij opzoeken. Je bent nu al meerdere malen op google en zoeken gewezen en je verrekt het. Je eist hier in feite dat anderen voor je gaan zoeken. Terwijl je met zelf zoeken notabene ook nog eens sneller/eerder de gewenste informatie hebt. Het verschil tussen informatie enerzijds en kennis/ervaring anderzijds is je niet helemaal duidelijk zo te zien.

De mensen die hier klagen over niet zoeken zijn niet je horigen en lijfeigenen, het zijn wel de mensen die helpen als iemand een goede vraag heeft. Ik betwijfel of ze je nu nog bij een goede vraag helpen. Niet zoeken is al sinds de oertijd van het web een ergernis. Ik vermoed dat je pittige reacties je al bij aantal mensen in negeerlijst hebben doen belanden.

Veel zoektips voor het forum, ook bruikbaar bij Google en consorten.
FAQ zoekfunctie (wel leuk en zinvol om te schrijven)

Waarom zou iemand zoveel moeite genomen hebben om dit leuke filmpje te maken denk je? Waarom zijn FAQs gemaakt? Waarom bestaat de internet kreet RTFM :rtfm: ?

[mod]Rapporteren is lang niet altijd nodig. Dit topic volg ik zelf op de voet.

Beste Dutchlincoln, je bent hier nog niet zo lang lid, geen probleem en de meeste mensen hier zijn bereid te helpen daar waar nodig. Voor voor de hand liggende vragen, zelfs als ze gepost worden direct boven je vraag, kun je beter even wat zoekwerk doen. Als iemand je daarop wijst en je een dergelijke reactie geeft is voor mij reden om je even openbaar aan te spreken. Gedraag je aub en je ziult zien dat je een leuke tijd op het forum kunt hebben. Draag je nog bij dan is dat helemaal mooi. Doorgaan op de ingeslagen weg is een doodlopende....[/mod]

Kan zijn, maar de heren " oude rot" (en dat is niet verkeerd bedoeld) reageren in mijn opinie ook tamelijk fout...
Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand een antwoord geeft met een kritische opmerking erbij.
Waar ik wel moeite mee heb, is dat er nogal uit de hoogte gedaan wordt, en ik te lui om te zoeken zou zijn, etcetera.
Ik heb wel degelijk gezocht, ook op google, alleen niet in het e-revo topic. Reden hiervoor, is dat ik hiervoor nog geen specifieke voorkeur voor dit model had, waar ik thans wel naar neig...
Overigens heeft er iemand hier ook boter op het hoofd, door even rap de reactie aan te passen, wat ik zelf dus niet doe. Ik laat alles staan, ook al zeg ik iets verkeerd. Ik maak liever naderhand een excuus, dan een opmerking dat ik dat niet gezegd zou hebben.
Mijn mening over het specifieke individu was overigens reeds gevormd door de vele door hem gedane reacties links en rechts...
Het is een veeeeel gemaakte fout dat mensen denken wanneer je je een maand geleden hebt geregistreerd, nog een snotneus, een newbie, bent op een forum. Doorgaans lees je eerst als lurker een tijd mee voordat je besluit je te registreren.
Ik ben feitelijk vrij simpel, ik behandel je zoals je mij behandelt.
Wanneer dat met respect is, krijg je dit terug. Wanneer dit hooghartig is, krijg je een straf antwoord...
Niks raars denk ik...
Uiteraard zijn er altijd lieden met een mening, zonder eenn achtergrond te kennen, of hier uberhaupt de moeite voor te willen nemen. Dat heb je overal. In het dagelijkse leven, en op fora... Ze zitten hier ook..
Dusss....
Ben ik van mening een straf antwoord, maar geen foute, te hebben gegeven...
Wanneer iemand dat niet past, moet ie maar even de andere kant opkijken denk ik, of 2x nadenken voor ie wat schrijft, toch?
Wat betreft mijn vraag: Ik was gewoon benieuwd of iemand dat wellicht in zijn manual zou hebben staan, het weet, of even op zou willen meten. Inmiddels (mede dankzij het " vriendelijke" duwtje in de rug) het antwoord gevonden.

En nu weer ontopic graag.. :D

Oh, laat ik er nog even aan toevoegen dat ik wel wat gebladerd heb in het topic, maar inderdaad niet alle pagina's heb gelezen.
Op een enig moment de vraag gesteld, maar niet naar de laatste pagina gegaan.
Als ik had gezien dat het antwoord een aantal post's hoger had gestaan, had ik de vraag uiteraard niet gesteld...
Dat zou natuurljk ook zomaar een antwoord kunnen zijn: " kijk eens in een van de laatste post's hierboven", al dan niet met een grappig bedoelde kritische noot erbij...

Back