motorsports
Forum veteraan
Ik ben van plan de e revo te kopen met mamba monster wat zijn precies de specificaties?
Leer :google:te gebruiken of de traxxas site
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben van plan de e revo te kopen met mamba monster wat zijn precies de specificaties?
Kan iemand mij vertellen wat de inwendige maten zijn van de accu-ruimte van de E-revo 1:8 ?
Dit ivm aanschaf lipo's, en het nog niet in bezit hebben van een E-revo. (ik ga er gevoeglijk vanuit dat de brushed en brushless hierin identiek zijn).
Dank u.
Kan iemand mij vertellen wat de inwendige maten zijn van de accu-ruimte van de E-revo 1:8 ?
Dit ivm aanschaf lipo's, en het nog niet in bezit hebben van een E-revo. (ik ga er gevoeglijk vanuit dat de brushed en brushless hierin identiek zijn).
Dank u.
Werkelijk alle gegevens van de erevo heeft Qracing gepost, inclusief de afmetingen van het batterij vak.
Is lezen zo moeilijk, of is alles maar meteen vragen zo makkelijk?
NIET gerapporteerd.Ja hoor.
Op een forum heb je mensen die informatie uitwisselen.
... ...
Feitelijk moeten we dus eigenlijk meelij met je hebben...
Wat is brushless? :grin:
... ...
16 berichten, je bent net een maandje hier, en dan zo'n grote mond??? Je wilt antwoorden in goud op snee, dacht je nu werkelijk dat men hier die getallen in hun hoofd heeft? Moeten ze net als jij opzoeken. Je bent nu al meerdere malen op google en zoeken gewezen en je verrekt het. Je eist hier in feite dat anderen voor je gaan zoeken. Terwijl je met zelf zoeken notabene ook nog eens sneller/eerder de gewenste informatie hebt. Het verschil tussen informatie enerzijds en kennis/ervaring anderzijds is je niet helemaal duidelijk zo te zien.Hee, Statler en Waldorf, jullie hebben echt overal wat op te zeiken geloof ik he? ...