Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even voor mijn begrip... wat heeft timing te maken met het aantal Lipo cellen?
Ik zal even nakijken of het een 4030 of 4038 is...
ok, bedankt!! ik deed eerst totdat ik mijn moer niet meer verder kon draaien. Nu kan er een a4 papiertje tussen.
op wat voor tandwielverhouding rijden jullie op 4S lipo?
Edit:
en mijn diff heeft in mijn achterste bulkhead wat speling. Is dit normaal?? Die bulkhead zit er nog niet eens zo lang op.
iemand?![]()
op wat voor tandwielverhouding rijden jullie op 4S lipo?
Hallo allemaal,
Ik heb een uitdaging!
Op mijn diffhuis in de bulkhead zit speling en ik weet niet waar het vandaan komt. Ik dacht eerst dat het door het diff huis kwam dus een nieuwe besteld niet dus. Nieuwe bulkheads besteld vandaag er op gezet en nog niet op gelost???????
Nu het rare ik heb het bij mijn Revo en bij mijn Summit dus ik denk nu toch echt dat ik iets over het hoofd zie.
Ik heb er ff een filmpje van gemaakt in de hoop dat het wat duidelijker isa voor jullie. op het filmpje zien jullie de Summit maar bij de Revo is het net zo. Op de film zitten niet alle schroeven er in maar als ik dit doe geen verschil.
Please help Ronald
ok, dus ik moet die speling gewoon laten?? Ik heb ooit wel eens gehoord dat dat gewoon in de e-revo en andere traxxas modellen zit.
Aan elkaar lijkt me verstandig.
Wat een vragenregen trouwens.