Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu alle assen vervangen voor cvd's. En ze bevallen mij prima. Klein minpuntje is dat je achterste diff behuizing nog wel eens speling wil hebben in je bulkhead waardoor die met klappen op en neer schiet en je middelste Cvd wat kan verbuigen. Dus aan te raden is om wat bulkheads op vooraad te hebben. voor de rest is het een toffe wagen
Hallo allemaal,
Ik zit er over te denken een e-revo brushless aan te schaffen. Kunnen jullie mij vertellen of er nog zwakke punten aan deze auto zijn en of ik er direct een aantal onderdelen bij moet bestellen?
Alvast bedankt!
Met deze temperaturen gaat het met het kunststof wel goed. Als je van de winter gaat bashen, zou je wel een paar draagarmen en bulkheads op voorraad kunnen nemen. En betere banden, maar je kunt ook eerst de stock banden op rijden.
Andere zinnige upgrade zijn de RPM True-track achter draagarmen. Deze hebben een vaste toe-inn, zodat deze ook niet meer kunnen verschieten.
wat maakt het uit of iemand veel vragen steld? Weet je als je er geen zin in hebt reageer je er toch gewoon niet op, ik wacht wel tot iemand anders wel even de tijd neemt om er antwoord op te geven.