E-REVO topic

Ik ben aan het rond zoeken voor RPM onderdelen maar het valt mij op dat er veel onderdelen bij verschillende winkels in Backorder staat. Wie heeft er nog een adres waar ze wel de meest gangbare zaken op stock hebben?

Mwhaa, volgens mij is er meer op deze wereld dan bashen op grof terrein niet ?

Nee, dat is het wel zo'n beetje :)

vlak terrein mag ook, beetje heuvels doen het ook goed om mooie hoge en lange jumps te kunnen maken. En verder natuurlijk voldoende accu's en spare parts. Daar kan ik een hele tijd zoet mee zijn :)

Ik ben aan het rond zoeken voor RPM onderdelen maar het valt mij op dat er veel onderdelen bij verschillende winkels in Backorder staat. Wie heeft er nog een adres waar ze wel de meest gangbare zaken op stock hebben?

Kijk maar es bij LiquideRC.com daar koop ik meeste van mijn onderdelen.
Als het in een envollope past, dan heb je binnen een week in huis en anders 2 weken.

Ja Liquid ken ik van binnen en van buiten. Alleen als het aan hun ligt rij ik alleen maar op mijn linkse kant. Hebben rechts niks in voorraad

Oke mannen het volgende. Ik was lekker aan het bashen met mijn revo toen ik opeens niet meer vooruit of achteruit kwam.
Als ik nu gas geeft hoor ik tandwielen over elkaar heen draaien en meer doet die niet.
Waar moet ik zoeken en hoe trek ik mijn mambomonster set open.
Kan geen handleiding vinden hoe ik de set los moet maken en wil niets verkeerd doen. Wie help me wat op weg?

Oke mannen het volgende. Ik was lekker aan het bashen met mijn revo toen ik opeens niet meer vooruit of achteruit kwam.
Als ik nu gas geeft hoor ik tandwielen over elkaar heen draaien en meer doet die niet.
Waar moet ik zoeken en hoe trek ik mijn mambomonster set open.
Kan geen handleiding vinden hoe ik de set los moet maken en wil niets verkeerd doen. Wie help me wat op weg?

Jij rijd met een auto die je te koop heb staan? :P
Overigens, probeer het gewoon.

Nee ik rij niet met een auto die ik te koop heb staan meneer bij dehand :-)
Ik wil het wel proberen maar ik weet niet wat ik los moet draaien

Je hebt er 2 wil je zeggen? :P
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Sorry lol, vrijdag enzo xD

maar het steld echt niks voor hoor, eerste wat je doet is de gearcap los maken - de rest volgt vanzelf.

Laatst bewerkt door een moderator:
hahha ik zag de humor er ook wel van in hoor
Deze revo wordt denk ik binnenkort van mijn buurjongen. samen met hem een revo aan het testen.
De mijne staat netjes in de doos op zolder al jeukt het wel nu met dit lekkere weer hahaha

Waarschijnlijk is je spur gestript. Gear cover eraf halen en wat verderf al zei de rest wijst zich vanzelf.

waarschijnlijk spur gestript ja... Dat hoop ik altans voor jou!
Anders moet je bij de diffs gaan kijken en dat is een stuk duurder..

Back