E-REVO topic

Heb ook eens een Summit gehad en daar was de wheelbase ook al anders als de revo.
SAM_1915.jpg

Vandaag mn wing versterkings mod gedaan en de shock socks geinstalleerd :)

DSCN4655.JPG

Morgen alleen nog ff mijn nieuwe zender inbouwen!

Ik hoopte wat info over de positieve kanten en negatieve, maar nu ik zo lees wil iedereen er van af :confused:
Toch maar voor iets anders gaan, Slash 4x4 of een heel ander merk?
vind een truck mooier dan een buggy, maar een monstertruck wil ik ook niet, tehoog.

Ik heb een rustler (die te koop staat) een slash 4x4 en sinds kort een revo.
Doe mij de revo maar die kan ik tenminste overal los laten aangezien ik niet over een rc baan in de buurt beschik. Verder is de weg ligging een stuk aangenamer vanwege de breedte.

Heb zelf een Slash 2wd, Slash 4x4, E-Revo en een LST2 waarmee ik regelmatig rijdt. De er zal toch wel heel wat moeten gebeuren voordat ik die Revo weg doe. :) geweldige auto.

Revo is echt een goede keuze hoor, mensen die ervanaf willen zijn niet wijs ;-)
Of het zijn mensen die in clubverband willen rijden en dan hoort die revo er eigenlijk weer niet.

Ik hoopte wat info over de positieve kanten en negatieve, maar nu ik zo lees wil iedereen er van af :confused:
vind een truck mooier dan een buggy, maar een monstertruck wil ik ook niet, tehoog.

Echt niet dat ik mijn revo ga weg doen, ben echt super tevreden ermee :)

Zo erg is het niet hoor, er staan er aardig wat te koop her en der maar dat is maar een heel klein percentage van revo rijders. De E-Revo is een geweldige bash wagen (zeker de E-Revo Brushless Edition is waanzinnig sterk) maar sommigen van ons willen iets wat ook op de baan goed presteert en dat is met een E-Revo veel lastiger voor elkaar te krijgen dan met bijvoorbeeld een Vorza Flux of iets dergelijks.

Ik zou mijn ERBE ook niet snel weg doen, alleen als die echt in de weg zou staan, en dat zie ik nog niet snel gebeuren.

@ Marijn.

Mijn reden van wegdoen van de Revo heeft een hele andere reden en niets te maken met de auto zelf. Ben een heel ander project begonnen en daar heb ik gewoon geld voor nodig ! Keuze of ik de Vorza of Revo weg deed was niet makkelijk, vind ze allebei erg leuk, maar mijn zoontje rijdt regelmatig op circuit (Geulle/Geilenkirchen) en daar kan ik met de Revo niet terecht.
Vandaar mijn verkoop van de Revo.

Om te bashen op grof terrein zul je geen fijnere en betere auto vinden.

Tis zeker geen vergelijk met de Slash bv ! Da's een wereld van verschil.

Ik heb mijn slash weggedaan omdat ik ook geen baanrijder maar een basher ben. Ik wil gewoon lekker overal raggen en daar is de e-revo zéér geschikt voor :D

Laatst bewerkt:
ze houden stof en gruis bij je shocks vandaan, blijven ze A) mooier door en B) langer goed... je wil niet weten waar ik zand heb gevonden over de jaren... en dan krassen je shafts niet, waardoor de o-rings langer mooi/goed blijven...

Back