E-REVO topic

Hallo hier,

Met enkele van jullie heb ik al contact gehad in het Slash topic, maar nu hoop ik hier toch ook wat info te vinden.
Namelijk nu ik :rolleyes: een paar keer heb gereden met de Slash van mijn zoon, heb ik toch het idee gekregen om zelf ook rc auto aan te schaffen.
Nu ben ik wat aan het orienteren naar een 4x4, 1:8 / 1:10
En een Revo lijkt mij een leuke auto, wel met een brushless :p of hij moet zo goedkoop zijn dat er een brushless op kan zetten.
Mijn idee is het om te kijken naar een gebruikte(vanwege de prijs).
Nu hoop ik wat info te krijgen hoe een ERevo bevalt of misschien een andere 4x4 die beter is :confused:
Het is mij wel duidelijk dat iedere auto voor en nadelen heeft, maar hoop hier wat meer duidelijkheid te krijgen over een Revo of andere vergelijkbare auto te vinden.
Ps, ik ga de auto voor de fun gebruiken en hij wordt dus best wel (mis)bruikt ;)

Groet peter

<reclame aan>
@marijn ik heb net de mijne op het te koop topic gezet. voor jou een ideale set omdat alles compleet is.
<reclame uit>

sorry kon het niet laten

Ja, jeetje... da's idd wel een erg fraaie... mooier dan die van mij... geen discussie :-)

Kon je niet ff wachten tot die van mij weg was ? lol.. Zal mijne maar betere prijs geven dan.

@ Behave, no prob.

Misschien dat Marijn de mijne dan wel wil, die is toch een stuk goedkoper.
Ok, niet zo mooi als die van jou met de stalen assen en carbon spoiler, maar ook gewoon goed. Zaken als wheeliebar en stabs heeft die van mij ook.

Nee hoor, ik doe niet aan balans voor andere mensen ;-)

Ik mijn geval is het gewoon geld vrijmaken voor een volgend project.

En eerlijk is eerlijk, ik heb meer lol in de Vorza, de Revo staat al een tijdje stof te happen. De kids rijden beide kleinere auto's, dus waar de Slash prima kan rijden kan de Vorza dat ook, daar heb ik geen grote Revo voor nodig.

Edit, ga toch maar geen reclame maken.

Maar die van mij mag ook weg omdat de kids er te klein voor zijn.
ben stevig aan t nadenken over een merv, om r toch n beetje bij te horen...

Laatst bewerkt:
Ik wil ook geen reclame maken maar mijn MERV is te koop, al staat hij nog niet te koop (geen zin om hem te koop te zetten) :)

Anyway: :ontopic:
Het blijft toch één van de mooiste RC auto's imo!

En eerlijk is eerlijk, ik heb meer lol in de Vorza, de Revo staat al een tijdje stof te happen.

Heel herkenbaar, ik heb hetzelfde. Mijn Revo heeft wat brokken aan de achterzijde en omdat ik toch eerder geneigd ben de Vorza te pakken heb ik ook weinig animo om hem te repareren. Het gaat wel gebeuren hoor, want de Revo blijft een leuke wagen, maar toch is het wel grappig om te zien dat meer mensen dezelfde opvatting hebben.

Ook wel bijzonder dat veel Revo rijders (net als ik) er een Vorza bij kopen. Ik vind de Vorza leuk en gaaf maar voor het Bashen blijft mijn E-Revo toch wel favoriet. Zeker nu ik de langere wielbasis op de E-Revo hebt. Dat ene stomme gaatje naar achteren op de achterste draagarmen maakt een wereld van verschil. Merk je vooral op 6S in de Revo. De Vorza vind ik vooral makkelijker rijden, maar helaas minder grondspeling dan de Revo.

Back