E-REVO topic

Ok, ik heb de moed verzameld om een douche muts te kopen en foto's te maken.
Dit wordt natuurlijk niet verder verteld aan mijn vrienden, kenissen en familie, want dan is heel mijn reputatie naar de kl.t.n...:mrgreen:

Hij past in ieder geval perfect.
Heb mijn nieuwe slipper ook binnen, dus ik zal hem zo in de sneeuw testen en mijn bevindingen weer hier plaatsen.

badmuts1.jpg

badmuts2.jpg

badmuts3.jpg

badmuts4.jpg

Toch wel balen dat ze geen zwarte hadden...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ja, kijk, dat zijn de reacties!!! :D

Maar hier het eindresultaat:

badmuts5.jpg

badmuts6.jpg

Heb na het rijden eerst even het ergste sneeuw eraf gehaald en toen de badmuts eraf...

Geen enkel druppeltje bij de esc, motor of receiver box.
Zelfs de accu compartments waren nog helemaal droog en geen drupje op de accu's.

Voor 2,50 bij de DA gehaald. Voor dat geld een prima mod!

Laatst bewerkt:
Ahh, nee sorry... Helemaal vergeten de digitale temp meter tevoorschijn te trekken.
Maar toen ik de badmuts eraf had voelde de motor niet heter aan dan normaal.
De buitentemperatuur is waarschijnlijk laag genoeg.
De fan fan de esc is niet aan geweest.

Ahh, nee sorry... Helemaal vergeten de digitale temp meter tevoorschijn te trekken.
Maar toen ik de badmuts eraf had voelde de motor niet heter aan dan normaal.
De buitentemperatuur is waarschijnlijk laag genoeg.
De fan fan de esc is niet aan geweest.

Hoe heet is ie dan normaal? :p

Maar klinkt inderdaad goed, eens kijken of ik zo'n ding ergens mee kan pikken.

Ziet er goed uit! Ga morgen eens mijn truggy uitlaten als de sneeuw er nog ligt, gelukkig hoef ik niet zo'n oerlelijke badmuts te kopen want er komt toch geen sneeuw bij de motor/esc :mrgreen:

Xray xt8 2009 spec met mamba monster...

Heb regelmatig over nat gras gereden en door de rotzooi maar nooit rommel aan de binnenkant gehad. Ik heb inmiddels het raampje aan de voorkant er uit gehaald en nog komt er geen rommel in.

Mooi zeg zo´n Xray xt8 2009 spec met mamba monster, dat wil ik ook :banana:

Top zeg die badmuts, lacht me rot (maar ga het zelf ook maar ff doen) ;)

Xray xt8 2009 spec met mamba monster...

Heb regelmatig over nat gras gereden en door de rotzooi maar nooit rommel aan de binnenkant gehad. Ik heb inmiddels het raampje aan de voorkant er uit gehaald en nog komt er geen rommel in.

Hmm.. raar :p Ook al zou ik het niet durven met alleen de kap door de sneeuw te crossen.

ik heb ook geen last van sneeuw of vuil onder de kap. Maar de sneeuw die hier ligt is wel een stuk minder als op de foto's hierboven.

Komt er bij de normale xray xt8 wel troep in de bak dan?

@Byte

Begrijpelijk, rather safe then sorry ;) .

Voor er bij mij überhaupt water in de esc komt moet er eerst sneeuw in de auto komen, vervolgens moet de auto op zijn dak gaan, dan moet er bij het recht op zetten sneeuw boven op het hoesje over mijn esc vallen... en dan ook nog smelten en door het hoesje heen druppen voor het er af valt door het weg rijden.

Ik denk dat de kans groter is dat je de auto mee naar binnen neemt en er water condenseert op je koude esc.

hallo,
ik heb mij net een mamba monster gekocht en vraag mij af hoe ik mij 2 traxxas servo's aan mijn spectrum ontvanger moet hangen of moet dit gewoon met een y-kabel???, en ik zou ook moeten weten welke vertanding ik zou moeten gebruiken met mijn 2s 5OOO mah zippys op die mamba monster (ik heb nog een 17T pinion liggen), ik zoek ook nog een goed allround setje 17mm truggy banden/wielen, welke zouden jullie mij aanraden ??? alvast bedankt

Met een 3 kanaals zender kun je de 2 stuurservo's mixen , 1 servo op kanaal 1 en 1 op kanaal 3 of je gebruikt een Y-kabeltje.

Ik zou om te beginnen het standaard tandwiel proberen , afhankelijk van hoe dat rijd kun je bekijken wat je nodig hebt/zou willen.

Truggybanden : De GRP Grip of Cubics

ik zou zelf gewoon een Y-Kabel gebruiken. heb je helemaal geen gezeik dat de trim niet mooi werkt etc. (wil nog wel eens voorkomen bij het mixen van kanalen.)
Gebruik zelf een y-kabel bij m'n LST2 voor de spektrum ontvanger, werkt perfect. (2 vrienden van me rijden met een ERBE en gebruiken hiervoor y-kabels. helemaal perfect. als je een DX3S hebt moet je ook een Y-kabel gebruiken, omdat deze geen stuurkanaal kan mixen met de aux kanaal. (alleen de rem.)

voor de vertanding kan ik alleen maar de vertanding aanraden welke traxxas al aangeeft. 18T pinion, 54T spur. perfecte all-around vertanding. (gebruik hem zelf ook voor 6s Lipo, en werkt echt perfect.)

is er iemand die zich in dat weer het riskeerd om te rijden??ik heb een beetje schrik voor de regelaar.
ik verveel mij al weken te pletter.ik heb over een goede maand 4 lipos bijgekocht.en he ze nog niet eens deftig kunnen testen.

kloteweer!!

Laatst bewerkt:
Back