E-REVO topic

is er iemand die zich in dat weer het riskeerd om te rijden??ik heb een beetje schrik voor de regelaar.
ik verveel mij al weken te pletter.ik heb over een goede maand 4 lipos bijgekocht.en he ze nog niet eens deftig kunnen testen.

kloteweer!!

jawel , zo even met de e-revo en slash lekker knallen in de sneeuw.....:mrgreen:

Gister met de Ofna Hyper Mini STe mijn AE RC8Te en mijn Savage Flux gereden. Vandaag (met die hevige sneeuw, zo'n 20cm ofzo) heb ik lekker met de Flux liggen raggen :)

Vandaag (met die hevige sneeuw, zo'n 20cm ofzo) heb ik lekker met de Flux liggen raggen :)
En hierbij verklaar ik nard,als de officiële savage propper op het forum hihi.
groeten wiebe.

Begrijp wat je bedoelt, zelfs in een revo topic :D:D:D

Nee hoor, ik blijf lekker binnen met dit weer.
Heb geen compressor tot m'n beschikking om de boel weer droog te blazen en de kans dat de revo er niet tegen kan is ook groot.

niet geheel onterecht denk ik toch? water en elctronica gaan ten slotte nog steeds niet goed samen. Dan kan je van alles proberen om t waterdicht te maken, maar als er dan toch water inkomt en de boel sloopt kun je jezelf wel voor je kop slaan.

+ dat het gewoon te koud is, zit liever met een lekker drankje binnen te sleutelen.

Heb een nieuwe schakelaar gekocht voor de revo, want de oude kapte ermee.
Bekend probleem, maar heb nu een "water/vuil" dichte schakelaar gevonden en in de ontvangerbak gemonteerd.
zie hier
P1070587.jpg

daarom ik het vraag.in de regen zekers niet.heb ik zelf gezien bij een kameraad.de wagen rolde overkop en in een diepe plas op zijn dak en direkt gedaan.gelukkig heeft hij een nieuwe regelaar in garatie gekregen.sneew is een andere zaak.jammer jammer.het kriebelt toch zo.
:p:p:p

daarom ik het vraag.in de regen zekers niet.heb ik zelf gezien bij een kameraad.de wagen rolde overkop en in een diepe plas op zijn dak en direkt gedaan.gelukkig heeft hij een nieuwe regelaar in garatie gekregen.sneew is een andere zaak.jammer jammer.het kriebelt toch zo.
:p:p:p

ik heb gewoon met mijn e revo door de sneeuw zitten racen, en niets aan de hand!!

deze zijn toch waterproof!! of dat dacht ik toch , in iedere geval geen problemen gehad, achteraf eventje ontsneeuwd en daarna gewoon uitgeblazen

@ westcoast, als je zo gaat redeneren kun je beter niets doen, 'je probeerd veilig op de weg te rijden, maar je hoeft maar in een slip te komen en het is gedaan'. Beetje extreem maar je snapt wat ik bedoel. Check het Flux topic en mijn pics, heb dat binnen twee minuten gefixed en niets geen water bijgekomen. Bovendien heb ik niets te sleutelen, alles werkt op de RC18T na waarvoor ik op een onderdeel wacht. Nette oplossing met die schakelaar btw !

@ drkdgglr, zien er niet verkeerd uit op die LST !

@ kwak, helaas de ERBE is niet waterdicht, mja je rijd ook met NiMH rond dus wat maakt het allemaal ook uit.

Heb gisteren een mooie badmuts gekocht. Met fraaie bloemetjes en een kanten randje :) Helemaal top en mijn revo is mooi sneeuwvrij. Werkt prima. En schoonblazen doe ik ook niet. Gewoon op een krant uitlekken en daarna wd40 eroverheen.

een tijdje geleden er over gehad dat je elk moment je mmm aan de pc kan hangen je moest dan een kort kabeltje monteren volgens mij inpluggen in de ontvanger???

Ik heb er de traxxas ontvanger inzitten en in mijn e-maxx een spektrum. waar moet ik hem dan inpluggen???
kabeltjes zijn binnen!

Thanks Ronald (Diver)

even totaal oftopic.
kan mij eens iemand via pb vertellen hoe ik mijn foto terug bij mijn naam krijg.ik zie nu dat hij is verdwenen.?alvast bedankt ;)

Avatars (de plaatjes onder je naam) zijn tijdelijk uitgezet op het forum. ivm een Trojan aanval die er niet al te lang geleden is geweest.
zal wel eerst een beveiliging moeten komen dat dit niet weer gebeurd voordat deze weer aangezet worden. :)

je hebt daarvoor de castle link nodig. deze steek je in de ontvanger kabel van de mmm.

als je even wacht, kan je ook de field programmer kopen. hiermee kan je de mmm met en zonder pc programmeren.

De link heb ik maar moet elke keer de receverbox open maken. Je kon ook een permanent kabeltje uit je receverbox laten komen zodat je er altijd bij kan. Maar waar moet dat kabeltje in????

Heb zo'n mini laptop werkt ook heel goed "in the field" :mrgreen::mrgreen:

Je kunt een servo verlengkabeltje in de throttle channel steken en de andere kant uit de receiver box laten komen. Hierop kun je dan de regelaar aansluiten. Op die manier blijft de stekker van de regelaar uit de receiver box, en als je de mmm wilt programmeren trek je gewoon de stekker van de mmm uit het verlengkabeltje....

Back