Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Squirrel's methode om die dingen te waterproofen is goed genoeg dfat hij zijn MMM ESC gewoon in een bak water gooit en dan blijft hij prima...
En dat het werkt ..... Ik heb mijn Tekin TX8 in de plastidip zitten (inwendig & uitwendig) en die is zeker 100& waterdicht en werkt goed naar behoren. Nou is dit niet raadzaam hartje zomer omdat de koeling ook niet meer optimaal is maar he het is 0 graden.
En dat het werkt ..... Ik heb mijn Tekin TX8 in de plastidip zitten (inwendig & uitwendig) en die is zeker 100& waterdicht en werkt goed naar behoren. Nou is dit niet raadzaam hartje zomer omdat de koeling ook niet meer optimaal is maar he het is 0 graden.
Hahah, ja... sorry@pir3lly, wat zie ik nou, post je de verbetering op de erbe eerst in de US, voordat je ze met ons deelt?:-D. Hoe lang heb je de tie-raps er al op zitten?
Ik heb ook het een en ander geknutseld op het omhoog komen van de neus in beetje te beteugelen. Ik heb het eerst geprobeerd met een paar hele lange schroeven door de bodypost heen, tegen de schokbreker aan, maar dat zag er lomp en zwaar uit. Ik heb nu de schokbrekers open gehaald en een paar ringetjes onder de piston gelegd, zodat deze minder ver uitveerd.
Smelt die plastic zak dan niet als ie tegen de motor aan komt?