E-REVO topic

Smaken verschillen blijkbaar, ik vind net die brede MT banden dichter bij het chassis erg fraai op de standaard Erbe :-)

Maar kan me goed voorstellen dat ie stabieler rijdt met de wielen verder uit elkaar.

idd. :) (gelukkig verschillen smaken zeg ik maar! anders zou eht zo saai worden :D )
ik gebruik m'n Revo bijna alleen maar voor het circuit in Almelo. E-truggy ftw ^_^

heb de revo nog niet zo gek lang en heb de eerste crash al gehad.
Spoiler eraf en shocktower gebroken.

waar kan ik deze het beste bestellen zodat ik snel weer in orde kan maken ? want de assen van de wielophanging liggen achteraan nu bloot. kan wel rijden maar niet springen :(

Weer een leuke bestelling gedaan en toch wat extra Maximizer Beadlocks besteld omdat ik vind dat de hele wereld er mee moet gaan rijden.
Ik krijg dus 8x 1/2 offset en 8x 0 offset :rolling:

Verder zijn het de Pro-line Badlands en HPI Dirt Claws geworden.

@ Cruiser: dank voor het idee ;-)

Bestelling gaat via UPS dus van het weekend weer vlammen! nu nog even de TNT slakken bellen want na anderhalve week met het invoeren bezig geweestte zijn mogen ze toch wel eens mijn lipo's bezorgen.

je kunt Martijn van RC-central mailen. of pk-racing, daar hebben ze ook vrij veel traxxas.
nog een optie is liquidrc.com of modelsport.co.uk :)

Ik heb de gebroken onderdelen net gedemonteerd en kwam erachter dat ik 1 asje mis voor de wielophanging vast te houden.

heeft iemand deze heel toevallig liggen ? (zie foto)

edit: ik krijg de foto niet vergroot als ik erop klik, hopelijk weten jullie welk asje ik bedoel.
http://img3.imageshack.us/img3/4093/07092009070.jpg
de link voor de grotere versie van de foto

Laatst bewerkt:
Kun je eens een foto van de bovenkant maken ? Ben erg benieuwd hoe ver de wielen naar buiten staan door de off set velgen. Weet jij of de originele ook offset hebben ?

HPI dirt claws lijken iets groter dan de Talons niet ?

Foto ga ik regelen, deze zijn net kleiner dan de Talons.

@Egbert007, zitten zoals het hoort, zitten montagepijlen op de zijkant. Monteren is niet erg moeilijk, kost je een uurtje voor 4 wielen, lekker hobbyen;) De mijne zaten in 1 keer goed dus goeie combo van banden/wielen.

De maat mag niet veel uitmaken, de Talons zijn 147mm doorsnede en de Dirt Claws 145mm volgens de specificaties. Ze zien er erg bruut uit vind ik. En voor het zand natuurlijk de Badlands; die heb ik ook op mijn Baja ;-)

Ik heb de gebroken onderdelen net gedemonteerd en kwam erachter dat ik 1 asje mis voor de wielophanging vast te houden.

heeft iemand deze heel toevallig liggen ? (zie foto)

edit: ik krijg de foto niet vergroot als ik erop klik, hopelijk weten jullie welk asje ik bedoel.
http://img3.imageshack.us/img3/4093/07092009070.jpg
de link voor de grotere versie van de foto

zo'n asje heb ik wel voor je. de achterste shocktower op zich ook wel. (alleen is het dan meteen geen brievenbus post meer ben ik bang, mja, nog niet naar gekeken uiteraard. :) )
alleen die achterste skidplate heb ik helemaal niet meer.

Moet ik de revo nog uitlijnen.
Bij de eerste rit moet ik iedere keer corrigeren.
Ik vond het wel irritant.
Straks gaat er een keer iets mis als ik weer op het asfalt ga rijden.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken.

Ik denk dat ik de revo los van de grond moet maken.
Velgen eraf halen.
Op een balk of iets dergelijks de revo erop zetten.
Daarna alles nameten en eventueel iets bijstellen.

Met uitlijnen bedoel je neem ik aan, stuur bijtrimmen om rechtdoor te gaan ?

Nee op zich heeft de auto daar weinig last van, ik heb dat alleen na flink bashen etc, maar dan krijgen de wielen echt flinke klappen en dan moet ik hem idd wel eens rechtzetten. Maar de rods etc zijn erg sterk en verlopen niet zomaar.

Misschien dat de stuurlijn stroef loopt om de een of andere reden ? Servo's die niet goed naar nulpunt gaan ?

Ik heb 2 andere servo's in de e-revo zitten waarvan de servo kabels best kort zijn en dit heb moeten verlengen met een Y kabel. Daardoor zaten de stekker kwetsbaar in beeld. Maar heb er iets op gevonden door ze in de koelopening te doen.

gaga2.jpg

gaga1.jpg

Had ook nog een paar andere foto's genomen van de e-revo

1.jpg

5.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Heb ook een render gemaakt ideaal voor de photoshopers hier die er een avatar o.i.d. van willen maken. De foto is wat groot maar dat hoort zo dus mod's...

mexrenderv3final.png

Back