Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus je zoekt nog mensen die ook nog wat willen bestellen of hoe moet ik het lezen ?
EDIT : Je besteld wel veel banden, je bent van plan die allemaal te gaan gebruiken op de beadlocks ? Ik geef zelf de voorkeur aan drie paar gelijmt. Het is rotwerk, maar je doet het 1x en klaar (mits goed gedaan). Met beadlocks blijf je aan het balanceren en schroeven vast en losdraaien, dat zal geen pretje zijn lijkt me.
Ik heb nog geen last gehad van los komende banden. Zorgen dat alles goed schoon is en GOEDE CA Glue gebruiken en dan zit je best wel 'ok' volgens mij. Beadlocks zijn zeker een mooi systeem, maar denk niet dat je dan 2x per dag van banden gaat wisselen aangezien t daarvoor toch te veel werk is.
Ik heb nu ook een e-revo heb er net even mee gereden en wat een power zit daar in zeg wheelies zelfs als je al flink op snelheid bent!!! Alleen was er een band los komen te zitten dus gestopt na 10 minuten de regelaar en motor geef ik echt een 10+ voor prijs-prestatie
Kijk, hier heb ik wat aan, super.
Die revo is dus ook nog best groot dus, tijd voor een revo denk ik!
Bedankt voor de pics!
Banden update: wat een geklooi zeg met die banden. In heb er nu een gedaan maar ik vind het echt geen systeem hoor dat plakken aan de zijkant. :nooo: Ik moet er nog één (van de twee) maar ik ben eigenlijk genezen.
Dus.... als iemand op zoek is naar vier 17mm hex velg met band waarvan twee gekookt en losgehaald en één weer gemonteerd laat het dan even weten. De prijs = wat de gek er voor geeft ;-)