E-REVO topic

Even een vraagje tussendoor, heeft iemand de e-revo en een hpi baja 5b?
Wil wel eens zien hoeveel die 2 verschillen qua grootte.
Wil er nog een electro bij, maar moet niet te klein zijn, heb nu een slash.

dus als iemand een foto van de 2 naast elkaar heeft.

Dus je zoekt nog mensen die ook nog wat willen bestellen of hoe moet ik het lezen ?

EDIT : Je besteld wel veel banden, je bent van plan die allemaal te gaan gebruiken op de beadlocks ? Ik geef zelf de voorkeur aan drie paar gelijmt. Het is rotwerk, maar je doet het 1x en klaar (mits goed gedaan). Met beadlocks blijf je aan het balanceren en schroeven vast en losdraaien, dat zal geen pretje zijn lijkt me.

Ik zoek inderdaad meebestellers. (hoeven verder niet gelijk betaald te worden) Ik wilde eigenlijk de Bow-Tie en Maxx Mashers gaan bestellen voor mij zef maar ik ben er eigenlijk nog niet uit.

Bij mijn Savages heb ik altijd de banden gelijmd maar na enige tijd zijn er toch weer delen die opnieuw gelijmd moeten worden. Lag misschien aan mijn rijstijl :rolling:

Op mijn Baja bevallen de Beadlock's perfect en zitten de banden er heel mooi op maar blijkbaar is dat bij het MT formaat (3") anders?

Ik heb nog geen last gehad van los komende banden. Zorgen dat alles goed schoon is en GOEDE CA Glue gebruiken en dan zit je best wel 'ok' volgens mij. Beadlocks zijn zeker een mooi systeem, maar denk niet dat je dan 2x per dag van banden gaat wisselen aangezien t daarvoor toch te veel werk is.

Als me iets te binnen schiet wat ik nodig heb hoor je nog van me ;)

Ik heb nog geen last gehad van los komende banden. Zorgen dat alles goed schoon is en GOEDE CA Glue gebruiken en dan zit je best wel 'ok' volgens mij. Beadlocks zijn zeker een mooi systeem, maar denk niet dat je dan 2x per dag van banden gaat wisselen aangezien t daarvoor toch te veel werk is.

Daar zijn beadlocks idd ook niet voor bedoelt. dan heb je de schroefjes ook in no-time dol gedraait ben ik bang (ook al doe je nog zo voorzichtig.)
Het mooie van beadlocks is dat de band goed vast zit, en als de band versleten is (of 1 kapot.) kun je ze makkelijk vervangen met nieuwe banden.

Ben ik het 100% correct mee eens. Denk maar even goed na over wat je precies wil Egbert. Want als je 2 paar banden (2 * 4) besteld heb je waarschijnlijk ook twee paar velgen (2 * 4) nodig ;)

Welke beadloc's gebruiken jullie ? Met of zonder offset ? Ik heb tot nu toe alleen de maximizers kunnen vinden met 17mm meenemer.

Qua banden zat ik ook te denken aan de badlands, voor mij is het gewoon als vervanging van de Talons om te bashen.

Ik heb nu ook een e-revo heb er net even mee gereden en wat een power zit daar in zeg wheelies zelfs als je al flink op snelheid bent!!! Alleen was er een band los komen te zitten dus gestopt na 10 minuten de regelaar en motor geef ik echt een 10+ voor prijs-prestatie

Ik heb nu ook een e-revo heb er net even mee gereden en wat een power zit daar in zeg wheelies zelfs als je al flink op snelheid bent!!! Alleen was er een band los komen te zitten dus gestopt na 10 minuten de regelaar en motor geef ik echt een 10+ voor prijs-prestatie

Gheghe, is zeker leuk zo'n ding. Op hoeveel cellen rij je hem als ik vragen mag?

En over die motor+regelaar, zie mijn onderschrift :p

Nee, ik ben geen Bob de Bouwer die elke keer zijn Beadlocks openschroeft, het gaat er om dat je makkelijk nieuwe banden kunt monteren als de oude versleten zijn...

Vanavond heb ik even twee standard bandjes losgekookt, wat een werk zeg en ja, het chroom is mat..
Banden even voorzien van een chique tape laag en morgen even het resultaat bekijken. Viel me wel op dat de velgen niet 100% rond zijn. De fabrikant wordt waarschijnlijk te ver uitgeknepen door Traxxas.

Het schuim is is nog een beetje vochtig dus morgen even afmaken. Was wel veel werk zeg, die lijm liet niet overal even goed los.

Is die montagegleuf voor de band aan de zijkant een TRAXXAS uitvinding? ik heb dit niet eerder gezien. Ben even benieuwd anders moet je daar ook nog op letten bij het bestellen.

Verder nog even wat foto's op verzoek; onderaan op de voorgrond een Maverick Strada MT van mijn zoontje.

2yo8nkh.jpg

osz61f.jpg

6zbjoh.jpg

dr3439.jpg

Banden update: wat een geklooi zeg met die banden. In heb er nu een gedaan maar ik vind het echt geen systeem hoor dat plakken aan de zijkant. :nooo: Ik moet er nog één (van de twee) maar ik ben eigenlijk genezen.
Dus.... als iemand op zoek is naar vier 17mm hex velg met band waarvan twee gekookt en losgehaald en één weer gemonteerd laat het dan even weten. De prijs = wat de gek er voor geeft ;-)

Banden update: wat een geklooi zeg met die banden. In heb er nu een gedaan maar ik vind het echt geen systeem hoor dat plakken aan de zijkant. :nooo: Ik moet er nog één (van de twee) maar ik ben eigenlijk genezen.
Dus.... als iemand op zoek is naar vier 17mm hex velg met band waarvan twee gekookt en losgehaald en één weer gemonteerd laat het dan even weten. De prijs = wat de gek er voor geeft ;-)

Je moet heeeeel dunne secondenlijm hebben daarvoor. :) je steekt de band in de gleuf, en dan laatje op 1 (of 2 ) plaatsen wat van die lijm er tussen lopen (een paar druppels) die hele dunne lijm vloeit er dan mooi overal tussen.
Zo heb ik een band van een kameraad er weer opgelijmd nadat deze kapot was gegaan.

Back