E-REVO topic

Vraag

Hoi ik rij ook vaker op de hei in brunssum misschien kunnen we eens een keer samen rijden en vraag ik een vriend ook lijkt me dan wel gezellig hoor het wel van je gr rogerdebije@hotmail.com

:rolling:

Zoals gezegd, 4x Maximizer zwart 1/2 offset, 4x Maximizer zero offset geel, 2x Intellect 2S 5000 Mah semi hardcase (4x geladen) of 2x Zippy 5000 hardcase (sealed).

@ klamath.

hoe laat sta je zaterdag op het circuit in almelo
Ik kan alleen smiddags.
ik hoor wel van je.
MISSCHIEN dat er meer mensen in de buurt zijn die effe een meeting willen houden in almelo
Je moet zijn aan de lelyweg in ALMELO
Je ziet de baan wel liggen vanaf de weg.

michael

Ik ben er ietsjes eerder, gezien de baan nog afgemaakt meot worden. :)
Ik zal wel zorgen dat ik er om 2 uur nog ben (met volle accu's voor de ERBE :p )

Ik zie je vanmiddag wel. :)

Gisterenavond de nieuwe beadlocks gemonteerd en wow wat zitten die banden daar waanzinnig goed op zeg. Ik snap echt niet dat iemand nog met lijm gaat klooien (ik bedoel mij zelf ;-)) nu dit systeem er is. Ik weet dat er problemen waren met banden die los gaan bij beadlocks, maar dat was vooral bij Axial. Dit zijn overigens de nieuwste waar ok een Shim bij zit zodat de mbanden echt helemaal mooi inklemmen.
Natuurlijk heb ik de bandjes even getaped. Helaas was ik vandaag een beetje (hopelijk niet mexicaans) grieperig maar het gaat nu weer beter dus morgen even testen. Een test met de wielen van de grond gaf al een hele goede indruk.

Even wat pics. Deze zijn met zero offset, hiervan heb ik nog een set over en ook van een set met 1/2 offset, die zijn zwart. Ze staan bij "te koop auto's"

23mtoi0.jpg

2pocv1w.jpg

15rio45.jpg

2i0gbkg.jpg

Wow, ziet er echt erg fraai uit ! Vergis ik me nu, of zijn deze zonder offset toch nog breder dan de standaard velgen ?

Dit zijn de HPI banden ?

Begrijp ik nu goed dat je de velgen verkoopt ?

3x JA! :-)

Dit zijn de zero offset's en die zijn net iets breder dan de standaard velgen. Ik schat iets van 1 cm totaal.
Het zijn HPI Dirt Claws en ik verkoop inderdaad een set zero offset velgen en een set 1/2 offset velgen. Uit voorraad leverbaar :rolling:

Zaterdag middag ben ik met mijn E-revo op de opendag in Purmerend, MBW. Lekker dicht bij Alkmaar

Top, bedankt voor de tip. Was leuk vanmiddag. Weer een hoop leuk rc spul en een mooie E-Revo rond zien crossen, ben definitief 'bekeerd', ga er zsm een aanschaffen. Hele andere tak van sport, maar ook die rockcrawlerbaan is érg gaaf in Purmerend!

Laatst bewerkt:
mooie wielen man!!! wat voor blauwe kapjes heb jij voor op jeauto??

Thanks! deze beschermen de aandrijflijn tegen steenslag en vuil. Werkt best goed, ik heb ze zelf gemaakt. Een paar pagina's terug zie je hoe ze gamaakt zijn. Ik heb er inmiddels een mal voor gemaakt.

Is het eigenlijk bekend of die traxxas 2.4ghz ding compatable is met "additional" receivers? MAW kan het? en welke moet ik dan kopen? (of moet ik dan gewoon extra traxxas dingen van ebay af plukken??)

Is het eigenlijk bekend of die traxxas 2.4ghz ding compatable is met "additional" receivers? MAW kan het? en welke moet ik dan kopen? (of moet ik dan gewoon extra traxxas dingen van ebay af plukken??)

Op Spektrum past het in ieder geval niet. Je kunt goedkoop een 2e ontvanger kopen, je moet alleen wel elke keer "binden" want de zender heeft geen geheugens. Voor de rest een prima zender.

je hoeft niet elke keer te binden, je moet alleen de servo arm even gelijk zetten op beide auto's. :) (en de regelaars op beide auto's instellen.) dan hoeft je namelijk neit elke keer de zender weer in te stellen op de auto.

Hallo allemaal,

Nieuw hier of het forum.
Heb sinds 4 dagen de erevo brushless met 11.1 lipo 3250 Mah. ( Kon geen groter aantal Mah vinden die in de behuizing past?!? )

Na een weekend flink racen met dat enorme vermogen is mijn achterband gescheurd.... Wel behoorlijk snel!
Weet iemand waar ik een een goed setje kan kopen voor on- en offroad? Iemand een tip welke ik moet pakken die niet zo snel kapot gaan?

Egbert, dit zijn echt mijn eerste 4 dagen dat ik in deze hobby zit, de termen offset en maximum 1/2 etc zeggen me niks.. Sorry! Zij jouw banden iets voor mij, is dit een velg met de band er al op?

gr.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,

Nieuw hier of het forum.
Heb sinds 4 dagen de erevo brushless met 11.1 lipo 3250 Mah. ( Kon geen groter aantal Mah vinden die in de behuizing past?!? )

Na een weekend flink racen met dat enorme vermogen is mijn achterband gescheurd.... Wel behoorlijk snel!
Weet iemand waar ik een een goed setje kan kopen voor on- en offroad? Iemand een tip welke ik moet pakken die niet zo snel kapot gaan?

11,1 lipo is toch best belastend voor de auto je zal merken als je de gewone kunstof assen op je wagen hebt dat deze ook snel de geesty geven. die gingen bij mij ook snel kapot de banden getaped dat helpt schuren niet meer!

Oké, bedankt!

Wat bedoel je precies met tapen? Langs de zijkant tape plakken?
De kapotte is wel echt heel erg kapot.. Vloog er in 3 stukken vanaf! Die zal ik niet meer gemaakt krijgen..

Gr.

Back