E-REVO topic

Ik lees op het net dat ze allemaal wel bindingsproblemen hebben, maar geen ontvangstproblemen.
Heb je een andere ontvanger tot je beschikking, moet je die maar eens proberen.

ja idd bindingsproblemen heb ik ook ik moest ongeveer 4-5x binden voordat het gelukt was :confused:. Nee ik heb geen andere ontvanger. Wat ik wel ooit heb gedaan is een drupje seconde lijm op het draadje gedaan om die goed vast te zetten, maar daar kan het toch niet aan liggen??

ik dacht misschien dat het draadje wat verticaal uit mijn ontvanger boxje komt te klein is. het is nu zo'n 5cm wat verticaal zit. Zou dit misschien langer moeten?? Want dan maak ik een klein gaatje in mijn ontvanger box en dan komt het hele draadje verticaal te zitten.

Zoals ik zei, ik had de hele ontvanger incl antenne in de ontvangerbox zitten, en geen problemen.
Ik heb dan ook een sr300 ontvanger

Heeft iemand een goede/juiste 1:1 tekening/mal (en de maten etc) van de mudflaps digitaal. Ook graag foto's (linkjes) hoe ze dan komen te zitten aan de onderkant.
Had via een site een tekening gevonden, maar kreeg 'm niet op schaal toch maar een setje gemaakt. Aan de onderkant komen ze tegen de blauwe stofhoesjes. Geen echt probleem maar een beetje slordig.

Graag hulp. Thanks in advance.

Groet.

Een tijdje terug heb ik ze nog gemaakt voor div mensen, alleen ik heb nu de mal niet meer omdat ik geen revo meer heb.
In principe is het erg makkelijk en gewoon een karton malletje maken eerst.
Volgens mij staan er nog foto 's een aantal pagina 's terug.

Een tijdje terug heb ik ze nog gemaakt voor div mensen, alleen ik heb nu de mal niet meer omdat ik geen revo meer heb.
In principe is het erg makkelijk en gewoon een karton malletje maken eerst.
Volgens mij staan er nog foto 's een aantal pagina 's terug.

Hallo westcoast,

Het is inderdaad niet heel moeilijk, maar ik zit meer met wat details wat ik graag ff op een foto wil zien. (Hoe moeten ze echt zitten)
Heb gezocht, ook met de zoekfunctie, maar kan de door jouw aangegeven foto's niet vinden. Op de foto, waar ik het van gemaakt heb, zie ik dat die van mij korter/minder hoog zijn. Zal ze eens langer/hoger maken en dan nog eens kijken.

Thanks voor je reactie.

Groet.

images

images

images

images

Zelf had ik de onderste van een forumlid gekocht die ze zelf maakte.
Waren goed dik en zeer stevig spul.

Laatst bewerkt:
@FireFrenzy, top dat je dit oppakt voor me, nu snap ik t. Hij mag van mij weg hoor is zo groot.

@michael-broek, Tanks voor de foto's top.
Die onderste heb ik ook. was het bij jou ook zoals op onderstaande foto?
Bij mij komt hierdoor de mudflap tegen de stofhoes aan. Als ik 'm zo maak dat ie ervoor langs komt staan ze gek schuin.

full

Groet.

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij heb ik het probleem opgelost. Bij mijn ontvanger zat de antenne niet meer goed vast, dus had gekeken of het een Coax was maar dit was niet het geval. Ik had voor de zekerheid de antenne eraf geknipt want volgens mij was het printplaatje kapot gegaan als ik had geprobeerd om het lijm eraf te krijgen. Heb het draadje nu aan de onder kan gesoldeerd :).

weet nog niet 100% zeker maar had wel al een stukje geprobeerd maar toen kwam me LVC in actie dus morgen nog even proberen. Zit er wel over na te denken om een ontvangertje extra te kopen is de sr300 goed?

Geen idee, als iets werkt ga ik niet onderzoeken waaruit hij bestaat.
Gekocht en meteen in de ontvanger box gedaan incl de antenne. ;-)

Back