A
Axl
Guest
Ff een vraag, ik ga mijn E-revo verkopen mag ik dat hier aanmelden, ik wilde een apart artikel maken maar weet niet hoe dat moet....ja ik weet het het blijft een mooie auto

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat jammer man!
Een verkooptopic aanmaken en alles zo compleet mogelijk omschrijven. Is inderdaad een nette auto van jou!
Waarom de verkoop?
Wat jammer man!
Een verkooptopic aanmaken en alles zo compleet mogelijk omschrijven. Is inderdaad een nette auto van jou!
Waarom de verkoop?
Jammer man, toch minder gaan slapen zodat je meer tijd hebt ;-)
1) ga naar forumindex
2) te koop
3) auto`s
4) Nieuw topic
5) Alles invullen en plaatsen
Ik ook!Ben wel benieuwd waar dat gat voor is ;-)
Dat moertje blijft niet zitten bij een klap gok ik.
Hoe krijg je het ook weer voor elkaar om dat dolgedraaid te krijgen ;-)
je kan de mount ook 5 mm naar achteren plaatsen en een nieuw gaatje tappen.[/QUOTE
En als het dan toch helemaal fout gaat kan ik je helpen aan een geheel nieuw chassis....
]
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/142931-e-revo-1-10-brushless.html
Dat moertje blijft niet zitten bij een klap gok ik.
Hoe krijg je het ook weer voor elkaar om dat dolgedraaid te krijgen ;-)
je kan de mount ook 5 mm naar achteren plaatsen en een nieuw gaatje tappen.
Begrijp niet helemaal bovenstaand, maar tappen hoef je niet hoor.
Gaatje boren wat net iets kleiner is als het schroefje en je schroeft m zo in het plastic. Is geen staal he? ;-)
en anders moet je maar zien wat je doet, t maakt mij ook niks uit.
Mocht je m willen verkopen en zie dat er een moer is verlijmd in het chassis schrikt mij al enigsinds af. Dan zal de rest ook wel houtje touwtje zijn ( zie insert met tape "fixen" ;-) )