E-REVO topic

Ff een vraag, ik ga mijn E-revo verkopen mag ik dat hier aanmelden, ik wilde een apart artikel maken maar weet niet hoe dat moet....ja ik weet het het blijft een mooie auto:)

Wat jammer man!

Een verkooptopic aanmaken en alles zo compleet mogelijk omschrijven. Is inderdaad een nette auto van jou!

Waarom de verkoop?

Jammer man, toch minder gaan slapen zodat je meer tijd hebt ;-)

1) ga naar forumindex
2) te koop
3) auto`s
4) Nieuw topic
5) Alles invullen en plaatsen

Jammer man, toch minder gaan slapen zodat je meer tijd hebt ;-)

1) ga naar forumindex
2) te koop
3) auto`s
4) Nieuw topic
5) Alles invullen en plaatsen

Gelukt, nou ja het staat erop zullen we maar zeggen bedankt!

Weet je toevallig ook hoe ik hier een linkje krijg:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
je weet toch bij de mamba monster mount die 2 gaatjes (aan de motor kant). Die draai ik hele tijd door... Om nou een heel nieuw chassis te kopen vind ik niks. Ik had bedacht om een moertje te nemen en dan daar een gat te maken en die erin te lijmen. Dus ik dacht ik doe het op een proef stukje kunstof en het ging daar eigenlijk perfect. Dus ik wilde het nu doen op het chassis alleen ik wist niet zeker of ik het daar mee verzwak. En daarom mijn vraag of ik het chassis verzwak :)?

Dat moertje blijft niet zitten bij een klap gok ik.
Hoe krijg je het ook weer voor elkaar om dat dolgedraaid te krijgen ;-)
je kan de mount ook 5 mm naar achteren plaatsen en een nieuw gaatje tappen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat moertje blijft niet zitten bij een klap gok ik.
Hoe krijg je het ook weer voor elkaar om dat dolgedraaid te krijgen ;-)
je kan de mount ook 5 mm naar achteren plaatsen en een nieuw gaatje tappen.

ik had geprobeerd op een proefstukje en toen kreeg ik hem er niet uit getrokken (ja ik heb hem vast gezet in bank schroef:rolleyes:) ik kreeg hem met de hamer wel uit...Ik zou wel willen tappen maar ten eerste ik heb geen tapje :(, en ten tweede als ik de mount op schuif moet ik ook aan de batterij kant een nieuw gaatje maken. Dus klappen moet ie wel kunnen hebben alleen weet ik niet of ik het chassis verzwak.

Begrijp niet helemaal bovenstaand, maar tappen hoef je niet hoor.
Gaatje boren wat net iets kleiner is als het schroefje en je schroeft m zo in het plastic. Is geen staal he? ;-)
en anders moet je maar zien wat je doet, t maakt mij ook niks uit.
Mocht je m willen verkopen en zie dat er een moer is verlijmd in het chassis schrikt mij al enigsinds af. Dan zal de rest ook wel houtje touwtje zijn ( zie insert met tape "fixen" ;-) )

Begrijp niet helemaal bovenstaand, maar tappen hoef je niet hoor.
Gaatje boren wat net iets kleiner is als het schroefje en je schroeft m zo in het plastic. Is geen staal he? ;-)
en anders moet je maar zien wat je doet, t maakt mij ook niks uit.
Mocht je m willen verkopen en zie dat er een moer is verlijmd in het chassis schrikt mij al enigsinds af. Dan zal de rest ook wel houtje touwtje zijn ( zie insert met tape "fixen" ;-) )

verkopen doe ik toch nog niet. En zo wel zorg ik wel dat het in orde is. Maar ik heb ook geen geld boompje achter in mijn tuin staan dus kan ik niet altijd ffe 1 2 3 iets nieuws kopen.

Back