klopt dat had ik ook verticale speling kwam omdat die blauwe uit sleten bij de schroefdraad kant. Naja ik had zoiezo een ringetje er tussen gedaan, misschien heb ik wel horizontale speling omdat ik de CVD's heb

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey beste e-revo collega's,
heb hem toch maar te koop gezet.
gr ernst
oke beste e-revo collega's
het is me een beetje duidelijk geworden en ik denk dat ik hem maar hou, of ik ruil hem met iemand voor een e-maxx
gr ernst
ps bedank voor alle informatie
even kijken of ik het snap.
op de standaard e-revo zitten banden met ongeveer 14cm diameter. Ik rij met 7.4V lipo's en dus moet ik gearen op 18/54.
als ik nu over wil stappen op bv MOAB banden van Pro-Line met een diameter van 17,5 cm dan gaat de brushless het dus zwaarder krijgen en moet ie ge-geared worden op bv 18/65?
klopt dit of kan ik gewoon zonder temp zorgen op grotere banden gaan rijden?
ajuus
emiel
Groot gelijk emax is beter
thanks, stalen assen zitten al in de bestelling ;-) dat wilde ik zowieso maar niet afwachten. Moabs zijn idd wel erg groot (en dus zwaarder), ik kan misschien beter een keus maken tussen bv dirtclaws of evt big joe's.Ik denk dat de gearing niet je ergste probleem is, de assen zijn voor zulke grote banden niet echt geschikt en zullen dus wel wat eerder breken.
Mits je stalen hebt![]()
Big joes zijn volgens mij nog veel groter als moabs.
Mashers zijn dan de juiste keuze of badlands.