Hans Groenenberg
Forum veteraan
Leuk Boris je bericht. dat er vandaag is gediscussieerd is duidelijk en ik snap je dat zegt: iets creëren. Hier zijn we allemaal toch wel aan verslaafd en dat de één hier wat verder in gaat dan de ander is prima. en inderdaad heb ook ik op dit forum veel meegekregen. Ook voor de toekomst blijf je bijleren als je dit forum blijft lezenBeter laat dan nooit. Ik heb mij altijd al afgevraagd wat voor mensen die bouwers zijn. Ikzelf heb vroeger, wat zweefvliegtuigjes gebouwd, die dienden echter meer als grondboor. Na verschillende beroepen te hebben gehad. Ben ik in '77 als muziekleraar in het voortgezet onderwijs terecht gekomen. Eerst onbevoegd later in '79 m'n bevoegdheid gehaald en een vast aanstelling gekregen. Een laatbloeier dus, ik ben geboren in1945, maar ja als alles wat later komt zal magere Hein ook wel langer op zich laten wachten. In 2000 wegens de gevolgen van een hartaanval, daar was ik wel vroeg mee, ik was 48, afgekeurd en de WAO in. Nu een aantal jaren gepensioneerd maar nog steeds op school bezig, ik begrijp niet waar ik vroeger de tijd vandaag heb gehaald om te werken. Sinds 1997 Priester in de Orthodoxe kerk, vast standplaats in St.Hubert N. Brabant maar één keer per maand in het Friese Kolummerpomp. Dankzij de kennismaking met de HMS Victory van deAgostini heb ik het modelbouwersvirus opgelopen en sinds die tijd een tiental schepen gebouwd. Waaronder de King of Mississippi, een Friese en een Groningse en een Zuiderzee Botter.
Ik ben niet, zoals ik gemerkt heb op het forum iemand die zich erg bezig houdt met de historische feiten maar het bouwen, iets creëren, vindt ik belangrijker. Dankzij het forum heb echter veel op dit vlak meegekregen. De discussies zijn boeiend en leerzaam.

Laatst bewerkt: