Stephan Kertész
Forum veteraan
Ik vind het maar killetjes binnen. Buiten 34 en binnen 22. Hoop dit zo te houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
5 tientje betaald, ze zitten rond die prijs tot 75 ongeveer. Het is een professionele machine die bekend staat voor zijn degelijkheidMooi machine hoe duur was hij
Dank voor je respons Piet, Ik ga de foto in de afgebouwde schepen zetten.@Scheveninger , prachtige foto van een bijzonder model en tevens heb ik genoten van je verhaal er omheen
Misschien is het leuk om je foto ook hier te plaatsen Foto's van modellen van afgebouwde Historische Schepen | ModelbouwForum.nl , een soort archief van alle modellen die gemaakt worden van de bouwers van Historische schepen. Is natuurlijk niet verplicht, maar ik zou het zeker waarderen.
Op de tallships hebben ze het inderdaad behoorlijk onder controle. Moet ook wel want er is voor een enkeling heel veel verantwoording. Maar oh oh wat heb ik op veel andere schepen vorige week in Harlingen een partij onveilige handelingen gezien.Vandaag naar Tall Ships in Antwerpen geweest. Met verbazing staan kijken hoe de huidige bemanning keurig met valbeveiliging langs het want naar beneden klom.
Denk dat ze dat vroeger niet hadden
![]()