Stephan Kertész
Forum veteraan
Helaas mij niet, had het wel in mijn achterhoofd maar zoals het nu loopt lukt mij dat gewoonweg niet, de gezondheid speelt soms parten.Gaan we in Rosmalen, komend weekend, nog bekenden tegenkomen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helaas mij niet, had het wel in mijn achterhoofd maar zoals het nu loopt lukt mij dat gewoonweg niet, de gezondheid speelt soms parten.Gaan we in Rosmalen, komend weekend, nog bekenden tegenkomen?
HahaLas in het NL news dat het bij jullie 30°C is. De laatste 4 dagen is het bij ons 35°C en 80% vochtig. Ik denk niet dat jullie airconditioning hebben want dat hebben wij wel.
Met het klimaat verandering moeten jullie dat het eens aanschaffen. Komende jaren wordt het alleen maar warmer.
Marcus
In Friesland was het 16 graden, het valt dus mee. Gemiddeld is het in Nederland dus 25 graden.Las in het NL news dat het bij jullie 30°C is. De laatste 4 dagen is het bij ons 35°C en 80% vochtig. Ik denk niet dat jullie airconditioning hebben want dat hebben wij wel.
Met het klimaat verandering moeten jullie dat het eens aanschaffen. Komende jaren wordt het alleen maar warmer.
Marcus
ACTION 80 euroairco graag nadeel vrij duur 400 euro gauw
Oud laken voor het raam aan de buitenkant.screens en buiten zonwering gauw 3 a 400 euro .
De beste browser op windws is IE en FireFox