Stephan Kertész
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen krijgt daar bericht van. Heb je geen bericht gehad dan is er iets in de berichtgeving fout gegaan en kun je contact opnemen met een van de Administratoren die je daarin verder kunnen helpen.jij hebt dus wel bericht gekregen?
Iedereen krijgt daar bericht van
Dan zijn we er weer uit mensen en bouwen we weer verder
Ik heb de moderator overigens in een pb om uitleg gevraagd maar geen reactie gekregen.
Cees, kun je eens aangeven wat je wil hebben? Dus welke scheepsonderdelen?Op de modelbouw dag in Hillegom waren een paar mensen die zeer bedreven waren met een 3 D printer.
Ik zou graag wat files wensen van scheeps onderdelen. Ik heb begrepen dat als je zo'n file hebt de schaap eenvoudig aangepast kan worden..
Wie kan mij aan deze files helpen.
Ik ben benieuwd en bij voorbaat al vast dank.
Je kan ook hier https://www.modelbouwforum.nl/threads/cnc-en-3d-printing-in-historische-modelbouw.274798/ proberen je oproep te doen. Daar kijken ze speciaal voor cnc. In de gelagkamer wordt je oproep snel ondergesneeuwd.Op de modelbouw dag in Hillegom waren een paar mensen die zeer bedreven waren met een 3 D printer.
Ik zou graag wat files wensen van scheeps onderdelen. Ik heb begrepen dat als je zo'n file hebt de schaap eenvoudig aangepast kan worden..
Wie kan mij aan deze files helpen.
Ik ben benieuwd en bij voorbaat al vast dank.