Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal hem ook niet vaak gebruiken. Maar is wel degelijk bruikbaar in de hobby. Handig als hij er staat. De machineklem met kruistafel heb ik nu schoon en die werkt perfect. Echter zie ik hier geen nut in. Hij is eigenlijk te groot voor mij. Is ook meer als je metaalbewerking gaat doen. Ik denk dat ik die te koop zet. Brengt altijd een paar tientjes voor de spaarpot op.@Stephan Kertész
Ik heb dezelfde boor machine van Ryobi, maar dan in het blauw en 110V, gekregen van de buurman. Ik gebruik het af en toe. Maar moet er meer mee doen en zal het op youtube eens bekijken.
Marcus
Ik zal hem ook niet vaak gebruiken. Maar is wel degelijk bruikbaar in de hobby. Handig als hij er staat. De machineklem met kruistafel heb ik nu schoon en die werkt perfect. Echter zie ik hier geen nut in. Hij is eigenlijk te groot voor mij. Is ook meer als je metaalbewerking gaat doen. Ik denk dat ik die te koop zet. Brengt altijd een paar tientjes voor de spaarpot op.
Wel Herby, dat is mooi, maar alhoewel er een aantal mensen op de leuk knop hebben gedrukt ben je de enige die positief reageert, dus ik heb toch nog een paar liefhebbers nodig...@pietsan Ik ben alvast reuze benieuwd om jou en je modellen in levende lijve te zien.![]()
OK Jan, ik begrijp het, sterkte met de situatie thuis.Piet, ik zou graag een keer naar Hulst komen, maar door prive situatie kan ik voor de komende maanden niet te ver vooruit plannen. Mijn vrouw wacht op oproep voor operatie en is daarna zeker 2 maanden uit de running en kan ik niet een hele dag weg.
Je mag me als reserve wel meenemen en dan kan ik tijdig aangeven of ik wel of niet kan.
Koos, het kan in principe wanneer je maar wilt, als ik het een week van te voren weet dan is het goed. Maar tot nu toe heb ik pas 2 deelnemers, wat natuurlijk tegenvalt, temeer omdat ik nagenoeg nooit op zo'n dagje kan zijn omdat ik i.v.m. de versleten rug niet ver kan reizen. Een stuk of 6 is toch wel het minimum vind ik. Dus nog ff afwachten of er nog liefhebbers zijn...Ha die Piet, door drukte nog niet eerder kunnen reageren maar het ligt eraan wanneer je deze dag wil organiseren dit ivm de geplande vakanties, maar als het ergens voor half April is dan ben ik uiteraard van de partij mits de dag uitkomt.
Ik lees het wel wanneer jij en Herman dit op de planning hebben staan
Gr Koos
Jammer dat er nog maar twee deelnemers zijn Piet, voor mij is Hulst helaas te ver, maar ik had toch gedacht dat er in het zuiden des land's wat meer modelbouwers zouden zijnMaar tot nu toe heb ik pas 2 deelnemers,
Dat het voor jou te ver is, dat is begrijpelijk Peter. Het is ook bedoeld voor mensen die wat meer in het zuiden wonen, maar als er geen animo is dan houdt het op en heb ik mijn best gedaan...Jammer dat er nog maar twee deelnemers zijn Piet, voor mij is Hulst helaas te ver, maar ik had toch gedacht dat er in het zuiden des land's wat meer modelbouwers zouden zijn
Het is ook bedoeld voor mensen die wat meer in het zuiden wonen
Er is nog geen datum geprikt Cees, ik moet eerst weten of er voldoende mensen zijn, maximaal 10 en minimaal 6. Met jou erbij en mezelf zit ik nu op 4.Piet,
misschien wat gemist maar wanneer vind dit plaats misschien een leuk uitstapje met de caravan.
Cees, je kan hier https://www.modelbouwforum.nl/threads/ontmoetingsdagje-in-hulst.281119/ voor vragen en eventueel aanmelden. Als je dan besluit om te komen krijg je van mij de details in een PB en het adres.Ik beloof nog niet dat ik aanwezig ben het is ver weg en weet nog geen datum. A=ls dat bekend is kan ik beslissen