Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof niet in alternatieve geneeswijzen.
Dat is voor mensen die hopeloos zijn.
Veel mensen die op levertransplantatie wachten proberen van alles maar veel methoden en zelfs kruiden zijn gevaarlijk.
Alternatieve geneeswijzen werken als placebo als je er in gelooft.
Ik geloof alleen mezelf en sommige artsen.
GJ
En voor je het weet zit je er "warmpjes" bij....Instralen? Mag ik 2.4 Ghz aanbevelen?
Met gekookte eieren . Weekje te laat ,maar toch ..... D:En voor je het weet zit je er "warmpjes" bij....
En hoe is het met Herr Woofert zijn vlieggebeuren ???
Dat is inderdaad jammer.
Ik had juist het idee dat het lekker ging.
Anderzijds is het natuurlijk wel zo als je wat op een forum plaats dat je reacties krijg.
Zelf vind ik het altijd zo knap van je dat in jou draadjes zoveel reacties krijg.
Enigste opbouwend wat ik kan zeggen zonder je ooit een meter te hebben zien vliegen . Heb je schik in wat je doet ,dan doe je het goed genoeg .Daaromtrent worden hier geen verdere mededelingen gedaan, vanwege een gebrek aan opbouwende kritiek.
Een paar voorbeelden om het toe te lichten.
Voorbeeld 1.
WdeW: "het vliegen gaat uitstekend"
mbf: "ja, zou het onderhand niet eens een tijd worden"
Voorbeeld 2.
WdeW: "het vliegen gaat niet al te best"
mbf: "ja, niks gek met al die slechte instucteurs, clubs en adviseurs"
De draadjes zijn gewoon heerlijk allemans laagdrempelig leesvoer . En dat is de juist wat dit forum nodig heeft .Dat is inderdaad jammer.
Ik had juist het idee dat het lekker ging.
Anderzijds is het natuurlijk wel zo als je wat op een forum plaats dat je reacties krijg.
Zelf vind ik het altijd zo knap van je dat in jou draadjes zoveel reacties krijg.
Ik heb WdW ook nog nooit actief met eigen ogen aanschouwend, met een modelvliegtuigje op een modelvliegveld kunnen betrappen.Enigste opbouwend wat ik kan zeggen zonder je ooit een meter te hebben zien vliegen . Heb je schik in wat je doet ,dan doe je het goed genoeg .
Ik heb de beste man ook nooit met eigen ogen zien vliegen. Ja, op een filmpje. Maar ga tegenwoordig maar eens bewijzen dat dat echt is!Ik heb WdW ook nog nooit actief met eigen ogen aanschouwend, met een modelvliegtuigje op een modelvliegveld kunnen betrappen.
Maar hij is wel heel goed in het organiseren en serveren van de koffie, niet te verwarren met het zelf koffie zetten, dat is een ambacht.
Ik mag wel schrijven, dat in de afgelopen jaar er heel wat progressie is geboekt.
WdW Ga zo door!!!
Ik denk dat Meneer de Woofer helemaal niet bestaat en dat het een pseudoniem van GJ is.Volgens mij is het allemaal fake nieuws met de Mister de Woofer[emoji2957]
Ik heb de beste man ook nooit met eigen ogen zien vliegen. Ja, op een filmpje. Maar ga tegenwoordig maar eens bewijzen dat dat echt is!
Volgens mij is het allemaal fake nieuws met de Mister de Woofer[emoji2957]