De successen van Willy de Woofer en Pieter de Tweeter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
[QUOTE=" Bel even je ziektekostenverzekering.[/QUOTE]

Als je die telefonisch kan bereiken en je dan ook echt( willen) helpen ben je weken verder :cool:

Zilveren kruis zegt geen contracten met zorghotels te hebben.
Maar het zit in de basiszorg dus is het gewoon gedekt lijkt me.
Ik ga me er niet over opwinden.
Ze zoeken het hier maar lekker voor me uit, niet mijn taak vind ik.
Ze kunnen me niet op straat zetten.

GJ

Daaromtrent worden hier geen verdere mededelingen gedaan, vanwege een gebrek aan opbouwende kritiek.

Een paar voorbeelden om het toe te lichten.
Voorbeeld 1.
WdeW: "het vliegen gaat uitstekend"
mbf: "ja, zou het onderhand niet eens een tijd worden"
Voorbeeld 2.
WdeW: "het vliegen gaat niet al te best"
mbf: "ja, niks gek met al die slechte instucteurs, clubs en adviseurs"
Zo, lekker demotiverend dit weer... :(
....dit is niet de eerste keer dat je hierover begint.
Alsof ik me aan jou moet verantwoorden... maargoed hierbij nog één keer:

Ik heb een poos geleden Wil voorgesteld om hem te helpen tekening lezen.
Dit na een moedeloze oproep van hem dat niemand hem wilde helpen.
En zijn vraag om hem "een paar keer per jaar" te begeleiden....

Ik heb voorgesteld hem daarin te helpen, van het een kwam het ander.
Inmiddels hebben we behoorlijk wat dagen op m`n zolder tijd besteed aan zijn Speeder 2.

Dat jij GJ een vliegtuigje wel 'even in elkaar flanst' heb ik inmiddels vaak gelezen, maar nog niet gezien hier op het forum.
Wel veel projecten waar aan begonnen wordt maar daarvan is er geen een klaar, dat ff in elkaar flansen valt dus ook wel mee...

En de insteek was dat we niet even een kistje in elkaar flansen, maar dat ik Wil zou helpen.
Op zijn tempo en naar zijn kwaliteit van bouwen, niet ff snel, maar grondig.

Verder heb ik, je geloofd het niet, ook een priveleven, mijn gezondheid, werk en sociale bezigheden.
Ja, als ik de Speeder voor mijzelf zou bouwen dan was ie in een paar dagen klaar.
Maar dit was een proces waaraan ik behoorlijk wat vrije bouwdagen heb besteed....

Deze reacties maken dat ik me de volgende keer wel even bedenk een voorstel te doen om een ander te helpen.

Tuurlijk joh...

Groeten, Ramses
.

Ramses, my two cents. Dat je dit alles überhaupt serieus neemt en hierop reageert. Hou de eer aan jezelf, en super tof hoe jij op een positieve manier mede hobbyisten opweg helpt en weet te enthousiasmeren! Chapeau!

Gr,
Coen

Mijn, altijd wijze, vrouw roept het al jaren. Schrijven op fora kan alleen maar problemen opleveren. Voor een deel heeft ze daar gelijk in. Mede daardoor ben ik al een paar keer van topic veranderd. Ook ben ik al een paar keer, al of niet gedeeltelijk, of tijdelijk gestopt. Echter, het heeft wel een paar mooie vriendschappen opgeleverd.
Ik denk er nog even over na.

De oorzaak ligt in deze ook niet zo bij WdeW, maar meer bij een wereldwonder die werkelijk alles en iedereen overtreft, althans dat denkt hijzelf.

Jammer Wil, dat jij hier in zekere zin de zuur vruchten van plukt.

De oorzaak ligt in deze ook niet zo bij WdeW, maar meer bij een wereldwonder die werkelijk alles en iedereen overtreft, althans dat denkt hijzelf.

Jammer Wil, dat jij hier in zekere zin de zuur vruchten van plukt.

Lees eens mijn antwoord op Ramses zijn post.
En ja, ik weet van mezelf dat ik goed kan vliegen en dingen kan ontwerpen en bouwen.
Niks mis mee om dat ook uit te spreken.
Mensen die me persoonlijk kennen weten dit ook en doen niet zo moeilijk en maken gebruik van mijn kennis en adviezen.
Wil plukt niet de zure vruchten maar de gewone vruchten.
Als ik hem niet geholpen had was ie al weer honderden euros aan schade verder geweest of erger, gestopt met de hobby.
Nu heeft ie vertrouwen en vliegt ie prima.
Alleen nog even wat harder worden en niks aantrekken van wat rare figuren op een forum.
Hij zit nu bij 2 goede clubs en de andere club met kneusjes is ter ziele, hoewel het bestuur dat nog niet toe wil geven, die denken nog steeds dat ze een nieuw veld hebben maar een groepje vogelaars en natura2000 figuren heeft daar alweer een stokje voor gestoken.

GJ

Ik wil best naar buiten maar na 50 meter lopen verrek ik van de pijn in mijn rug.
Dus gaan jullie maar lekker fluitend zonder mij.
Zomer in het land?
Het is 8 graden buiten.. dat is geen zomer.
Misschien krijg ik zusje zo gek dat ze me het weekend naar Maasdriel of den Bosch wil rijden, even Wil live zien vliegen en een terrasje pakken.

GJ

Gert Jan ik bedoelde het niet verkeerd.
Als jij naar Kerdriel wil moet je me bellen dan rij ik je. ( niet op zondag)
Als ik je op een andere manier kan helpen moet je bellen.
Ik blijf niet leuren dus neem het aanbod aan zou ik zeggen.

Bertus, ik weet dat ik jou kan bellen, voor alles, ook een luisterend oor.
Jij en je vrouw waren altijd heel gastvrij en ik waardeerde ook altijd jullie bezorgdheid en dat jullie altijd voor me bidden.
Maar zuslief komt elke dag en wil tijd met me doorbrengen.
Tja, het blijft toch je zus dus dan hobbel ik maar mee naar dingen die zei leuk vind.
En ze geeft Wil wel regelmatig gesproken maar nooit ontmoet, dat kan dan ook meteen geregeld worden.
Ik wil wel een keer dat orgel in het echt zien, en mijn zus ook, die was ook onder de indruk, dus daarvoir zal ik wel een keer bellen.
En natuurlijk zien we elkaar allemaal weer in Kampen op een meeting.
Zodra ik thuis ben en weer iets kan wil ik een hele hoop dingen afbouwen en ik heb ook alweer plannen om een nieuwe buuzenversterker te bouwen, ben enigszins aangestoken door Wil, misschien bouw ik wel een buizen voorversterker voor hem om er weer een beetje in te komen.
Maar dan moet het rechterhandje het wel weer doen.
Ik denk dat ik nu niet eens kan modelvliegen omdat ik waarschijnlijk de zender niet fijn vast kan houden.
Maar ik plan behoorlijk vooruit om de moed erin te houden want als ik nu per dag ga leven zou ik de stekker eruit trekken, kwaliteit van leven is nu heel erg laag.
Maar ok.. effe volhouden en dan, als het echt zomer is, lekker naar shows en meetings en weer genieten van de vriendschappen die modelvliegen me gebracht heeft.
Nadeel is dat dat van Groningen tot Oostenrijk loopt, dus dat wordt veel kilometers rijden.
Dit weekend is Prowing, hopelijk komen er fotos en filmpjes online.
Kan ik weer ideeen opdoen en de tijd doden.

Ik ga nu aan de Fentanyl en Temazepam.
Truste allemaal!

GJ

Dit weekend is Prowing
Dat is pas volgend weekend.
Een beetje meer aansterken, rolstoel in het verzorgingshuis waar je nu vertoeft lenen, vervoer regelen, dan kun je er bij zijn.:)
https://www.prowing.de
prowing.png

Laatst bewerkt:
GJ alles zal recht komen .
En een treffen in Kampen ik ben voor ,zolang het maar niet een weekend in de buurt van 18 maart is . Iets met verjaardag van mijn Max .

GJ alles zal recht komen .
En een treffen in Kampen ik ben voor ,zolang het maar niet een weekend in de buurt van 18 maart is . Iets met verjaardag van mijn Max .

Verjaardag van Max kunnen we ook in Kampen vieren.
Ik daar heb ooit al eens iedereen op taart getrakteerd omdat ik ging stoppen met modelvliegen.
De taart was vrij snel op.

En elkaar helpen met modelbouw vind ik vrij normaal en logisch.
Ik heb heel veel mensen geholpen met van alles, niet alleen lessen en leren vliegen maar ook leren bouwen uit mallen en dergelijke.
Zelfs dagenlang in de avond naar zuid limburg om daar in een garage mensen met epoxy leren te werken.
Hardstikke leuk en zo leer je ook nog limburgs.

GJ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back