Ik heb de beste man ook nooit met eigen ogen zien vliegen. Ja, op een filmpje. Maar ga tegenwoordig maar eens bewijzen dat dat echt is!
Volgens mij is het allemaal fake nieuws met de Mister de Woofer[emoji2957]
ik wel, en vliegen kan ie wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de beste man ook nooit met eigen ogen zien vliegen. Ja, op een filmpje. Maar ga tegenwoordig maar eens bewijzen dat dat echt is!
Volgens mij is het allemaal fake nieuws met de Mister de Woofer[emoji2957]
Ja ok, maar niet in extreme weersomstandigheden.ik wel, en vliegen kan ie wel
Ik ruik een complot......Misschien zit er wel heel iemand anders achter!?
Ja dat is ook wel een dingetje, zou je iets willen schijven over welke geur je ruikt, of is het een combinatie van geuren?Ik ruik een complot......
Wasknijper voor BrunoVarkens- en/of kippenmest?
Want dan weet je het wel....![]()
die Speeder had allang moeten vliegen" (sorry, ik kon het toch nog even niet laten
mbf: "die Speeder had allang moeten vliegen" (sorry, ik kon het toch nog even niet laten)
Dat heb ik nooit op mbf geschreven maar wel via de telefoon medegedeeld (gisteravond nog).
Als ik die groene speeder binnen een paar dagen van een paar plankjes hout tot een vliegend model kon krijgen dan vind ik een paar maanden bouwen een beetje lang.
In een paar maanden kan je een mooi schaalmodel bouwen.
In een paar maanden kan je een mooi schaalmodel bouwen.
Ja zonder haar zou je nergens zijn en over hoeveel ze gelijk heeft, ze heeft meer dan 100% gelijk.Mijn, altijd wijze, vrouw roept het al jaren. Schrijven op fora kan alleen maar problemen opleveren.Voor een deel heeft ze daar gelijk in.
Dat is heel goed, als de controle over een dialoog uit de handen glipt en moderatie niet bij machte is of waar de kennis bij ontbreekt om het in de hand te houden, zonder te gaan gummen.Mede daardoor ben ik al een paar keer van topic veranderd.
Nee dat mag je niet meer doen, er moet wel een beetje reuring blijven.Ook ben ik al een paar keer, al of niet gedeeltelijk, of tijdelijk gestopt.
Wil, je weet dat ik Ramses heel hoog heb zitten wat bouwen betreft.