De perikelen van WdeW, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je makkelijk controleren:
Zet je knuppel halverwege, als je dan je expo aan zet met je schakelaar, dan moet de uitslag kleiner worden.

Groeten,

Arie

Dat gaat ook niet helemaal op, ik heb gezien dat mensen dachten dat ze de goede kant expo op hadden maar die hadden het de verkeerde kant op staan.
Na het omhalen van de schakelaar werd de uitslag kleiner, ja, toen ging ie terug naar normaal.
Als je twijfelt gewoon extreem veel expo zetten, dan kijken of ie bijna niet meer reageert rond het midden en daarna de expo terugbrengen naar een normale waarde.

GJ

Maar je moet wel toegeven dat de instructeur die afgelopen zaterdag zei dat er meer expo op de elevator moest, gelijk had. Wil bleek namelijk geen expo geprogrammeerd te hebben.
(Ik weet dit wordt moeilijk, maar je kunt het ;-)

Maar je moet wel toegeven dat de instructeur die afgelopen zaterdag zei dat er meer expo op de elevator moest, gelijk had. Wil bleek namelijk geen expo geprogrammeerd te hebben.

Haha, ik weet niet hoe de situatie was maar als er geen expo stond, ja, dan zou er meer op moeten.

GJ

ik et de expo gewoon op 100%.
dan zie je aan de servo of hij goed gaat of niet.
daarna verlaag ik de expo weer naar de waarde die ik wil.

vooral die laatste stap.. niet vergeten..
:D

Deze instructeur is een uitstekende vlieger.
Over een paar maanden moet ik alles zelf kunnen, dan kunnen alle instructeurs, adviseurs en supervisors tot rust komen.
Maar de perikelen gaan dan verder als mk 3.

wil, zelf eentje kiezen..
eentje die klopt met je gevoel. en die het eens is met de meeste mensen (vaak een teken dat het redelijk klopt)
niet aan anderen overlaten.. die hangen immers ook jouw feestslingers niet op

en volgens mij heb je al een goede instructeur.
degene die je na alle heibel en ruzie verder heeft geholpen..
zit in de buurt. gewoon luisteren. en knallen met dat ding.
en als andermans advies compleet anders is dan wat hij zegt, heeft die ander pech.

anders blijf je bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back