Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oei, dat is idd klote hier hebben we ook van alles lopen, kippen, eenden, honden, vogels en vissenEven voor de algehele info:
Vanavond om 18:45 heb ik Manu de fret in laten slapen.
Wat is dat kut, sta je als volwassen vent te janken omdat een fretje na 7 jaar van je weggaat...
Ik drink nooit maar ik heb net een fles wodka gehaald en ga dat eens mixen met wat cola.
Dan slaap ik vannacht tenminste.
GJ
Hoeft m vast niet zelf te betalen als het fout gaat......Zo zijn ze wel gaaf. Beetje prophangen met een F5J Explorer Q4 4 meter
Het tweede glas wodka zot erin.
Gatverdamme wat goor.
Net het hangmatje uit de kooi gehaald, daar zit haar luchtje aan.
Meteen weer janken.
Afijn, morgen nieuwe dag, vandaag is het gewoon kut.
Wat betreft Wil en meningen van clubgenoten....
Ik zou zeggen, zak in de stront.
Zoek de info die je zoekt bij mensen die ervaring hebben met het soort modellen waar Wil mee wil vliegen en niet bij mensen die met suffe F5J modellen vliegen ( sorry, de wodka werkt).
Ik heb Wil al attent gemaakt op bepaalde personen van wie ik weet dat ze snelle modellen vliegen en ook bewijsbaar, net als ik, goede resultaten in europese wedstrijden neergezet hebben.
Dus niet de knoeiers die denken dat ze goed kunnen vliegen maar nog nooit zichzelf bewezen hebben.
Erwin, dank je.
Net voordat ze inslaapt.
Ze denkt dat ze naar de fret en breakfast gaat.
Ik voel me zo vreselijk kut!
Zit weer gewoon te janken.
Stom beest!!!
Heel raar maar ik vind dit erger dan toen mijn ouders overleden want daar kon je nog mee praten en voor manu heb IK de beslissing genomen.
Bekijk bijlage 442780
GJ
Dit is een goed moment om met Perikelen 2 te stoppen.
Mensen die elkaar nog even eens flink de waarheid willen zeggen, kunnen dat rechtstreeks via een p.m. doen.
Ik dank u allen voor de belangstelling.
Wil