Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En wat zegt dat over jouw beoordelingsvermogen? Honden zijn er ook dol op om enthousiast door een berg stinkend visafval te rollen....Niks mis met een stukkie kaas hoor ! En als ik het voor de neus van mijn viervoetertje houd, loop ik risico gewond te raken door het snelle toehappen van het beestje .
Uit een redelijk onbetrouwbare bron heb ik vernomen, dat de oranje kleur in een sapje, ook een paprika extract kan zijn.een glas chemisch gekleurd oranje spul
Gezond dieetje, Roel, Bedorven melk, frituur, meer frituur, een glas chemisch gekleurd oranje spul, nog meer uit de frituur en iets uit een gevechtsrantsoen....
Verwacht je onder vuur te komen liggen?
Onder vuur liggen bladiebladiebla Als het antwoord "chocolade" is, doet de vraag er niet meer toe.
Ik zal het even visueel maken.Hertog Jan.... en dan OOK nog eens uit een blikje...
Oh, the horror!
Ik zal het even visueel maken.
Dat geklaag komt nog, het is Jup*l*r in een ander kleurrijk blikje.Waarom? Ik heet geen Puf dat ik begin te miepen en te klagen zodra iets "visueel" word, hoor....
Dat geklaag komt nog, het is Jup*l*r in een ander kleurrijk blikje.
Absoluut niet!Pi(l)s uit blik, wat een armoe.
Heel wat erger dan Thee.