De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik de ex ijzervreter, ex gaten graver er op attenderen dat er naast de frituur (hier de blob genoemd) ook een airfryer bestaat, geef toe andere ritueel is wennen maar resultaat is uitstekend, vooral sneller en minder servetjes. Dit is wel mijn diepte punt wat betreft gezonde alternatieven dat dan weer wel.

Nee, dat doet een effectdrinker nooit.... Daar heeft hij het te druk voor....

Absoluut niet!
Ben ik met je eens als het niet om smaak gaat maar om het binnenkrijgen van de alcohol.
Het vocht zal dan ook wel genuttigd worden op een temperatuur dicht tegen het vriespunt, dan proef je nagenoeg niet dat het pis is met bliksmaak.
De ware BIERliefhebber drinkt uit een glas, waarin op de juiste wijze het bier uit een flesje is gegoten. Vanzelfsprekend op "kasttemperatuur".(voor het beste aroma)

Voor de effectdrinker is zelfs melasse-spiritus nog "lekker" als die maar ijs en ijskoud gedronken wordt.

NIEK !!!!!

Uitleg graag. Ik neem aan, dat jij de knakker bent in dat turquoise jasje. Waarvoor dient al dat gehol van die beestjes? Wordt het vlees dan malser? Bevordert dat de ei-productie? Is het zand verderop zandiger? Vertel!

Hertog Jan.... en dan OOK nog eens uit een blikje...
Oh, the horror!

THEEDRINKER !

Als je niet weet waarover je het hebt, kun je er ook voor kiezen niets te typen. Je maakt jezelf dan niet on-ster-fe-lijk belachelijk.

Zoals iedereen weet prefereren thuisdrinkers HertogJan boven elk ander pilsje. Hier in huis staan dan ook drie kratten HJ, twee daarvan vol, eentje bijna leeg. Vermoedelijk waren ze vorige week ergens in de aanbieding, want normaal gesproken staat er altijd maar ééntje en dat had ook nog eens een krat Palm kunnen zijn, maar dat terzijde.

Dan is er hier nog een nitwit, die HertogJan vergelijkt met J*piler. Dat is absoluut pure blasfemie. En nee, je afkomst is hiervoor geen excuus.

Tenslotte denkt een volgende oelemetoeter, dat je pils uit een glas moet drinken. Dat kan natuurlijk wel, maar een echte man drinkt zijn HertogJan uit een flesje (en als het helemaal niet anders kan uit een blikje, maar dan bij hoge uitzondering). Niet alleen scheelt dat afwas, maar het is ook gezonder en je geniet er langer van. Ga maar na, uit een flesje drink je hooguit met 'klokklokklok klok', maar nooit met 'gloegloe gloe'. Dat lukt namelijk niet. Uit een glas doe je dat wel en bij grote dorst is het zelfs één keer 'GLOE' en het glas is leeg. Zoiets heet trouwens geen 'pilsje drinken', maar 'pilsje zwelgen'. Dat is natuurlijk nooit-never-nie gezond, dus drink je HJ nou maar gewoon uit een flesje en laat die fratsen met een glas maar over aan diegenen, die zich bierkenner wanen.

Bijdewee, weten jullie wat so-called bierkenners in 2013 bij een test van 'Kassa' als lekkerste biertje kozen?.....Heineken. En wat als één-na-lekkerste?.....Je gelooft het nooit.............J*piler.......WAHAHAHA WAHAHAHA.

Dus tja, die gasten waren echt heel erg echte kenners.

Laatst bewerkt:
THEEDRINKER !
:hammer:
....En dan een heel verhaal wat verder nergens over gaat....
:hammer:
Dus tja, die gasten waren echt heel erg echte kenners.

En dan beweert meneer een bierkenner te zijn, PUUR gebaseerd op "ik vind iets lekker wat de grote massa niet lekker vind, DUS ik ben een bierkenner" of iets van die strekking, en erger, anderen worden in een moeite door afgeserveerd als zijnde dat niet.... Ongeveer net zo'n zinvolle bewering als "ik rijd in een Lada, en daar rijd bijna niemand in, zie je wel? ik MOET wel een auto-liefhebber zijn"....

Nee...

De reden dat "thuisdrinkers" Hertog Jan drinken, ligt NIET in het feit dat het zo'n lekker biertje is. Nee, dit is een conclusie, verbonden aan de verkeerde feiten!
Je moet je niet afvragen wat thuisdrinkers lekker vinden, je moet je afvragen waarom thuisdrinkers THUIS drinken....
En dat komt gewoon puur omdat ze niet in het openbaar gezien willen worden met een HJ in de hand (of op tafel op een bierviltje, wat in dat geval eigenlijk een pisviltje dient genoemd te worden).

Ik zie ook nooit iemand HJ kopen. Die mensen doen dat op tijdstippen waarop het niet opvalt, ze niet gezien worden, en de HJ staat meestal ergens achteraf, om het hoekje, zodat je niet gezien word als je er naar staat te kijken, twijfelend of je voor jezelf toe kunt geven zo laag gezonken te zijn....

20643502_1996991297197479_445518696578272860_o.jpg

Ah.
Als je hier op een terrasje een Duvel besteld brengen ze een leeg glas en het flesje Duvel.
Mag je zelf inschenken want de meeste bezorgers kunnen dat niet.

In Brabant brengen ze je zeker een reeds gevuld glas en leeg flesje Duvel?
Ik zou er niet vreemd van opkijken.

En dan beweert meneer een bierkenner te zijn, PUUR gebaseerd op "ik vind iets lekker wat de grote massa niet lekker vind, DUS ik ben een bierkenner" of iets van die strekking, en erger, anderen worden in een moeite door afgeserveerd als zijnde dat niet.... Ongeveer net zo'n zinvolle bewering als "ik rijd in een Lada, en daar rijd bijna niemand in, zie je wel? ik MOET wel een auto-liefhebber zijn"....

Je l*lt gigantisch uit je nek. Waar zie jij mij beweren, dat ik een bierkenner ben? Nounounou nou? Ik had het trouwens over pils. En ja, bij de test, waarover ik het had, bleek dat thuisdrinkers HJ het lekkerst vinden. En nee, die thuisdrinkers behoren wel degelijk tot de massa, want daarvan zijn er een heleboel-veel.

Het is overigens maar goed, dat je nooit een MBFBMCPBBQ hebt bijgewoond. Behoudens de jongelui, die 's avonds nog met de auto huiswaarts spoedden, dronk een ieder HJ. Zo te zien met groot genoegen en zeker-te-weten met behoorlijke hoeveelheden, dus flesje-na-flesje-na-flesje en dat alles zonder glazen, tenzij je de glazige blikken aan het eind van de avond daaronder wil rekenen.

Da's helemaal niet goed voor Brutus. Het is een gebrek, aan ervaring.

Waar je me ook van wilt betichten, gebrek aan ervaring met bierdrinken in elk geval niet....
Bij deze club is helaas om een of andere reden HJ jarenlang het "huismerk" geweest, dus ook daarvan heb ik meer dan genoeg weggewerkt... (met alle nare katers van dien).

Tegenwoordig doe ik het gelukkig wat rustiger aan....

MBFB...BBQ!

Ik wil best geloven dat je verder wel zo'n beetje van alles naar binnen gebunkerd zult hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back