Een Inspire 1 is wel wat meer dan het vergelijk met een GoPro Camera. Deze foto is gemaakt op ca 100m hoogte. 20 min na zonsondergang, 400 ISO, sluitertijd 8 sec... Op ca 100m hoogte dus met een sluitertijd van 8 sec...
Het geeft je (hopelijk) een indruk van de bizarre stabiliteit die de I1 kent. De combinatie X3 Gimbal, Camera en I1A2 maken het tot een uniek geheel.
Een matig product!?
Geen idee waar je de relatie legt tot de term matig/camera. Ik laat je net een avondfoto zien. Wat is er matig aan deze foto? (Is niet de originele dng file en dus gecomprimeerd!). Daarnaast zijn de videobeelden uit deze camera tevens erg mooi en voor heel erg veel toepassingen zeer bruikbaar. Ik kan mij als gebruiker niet vinden in de term 'matig'!
Naast de I1 werken wij ook met de s1000 icm een GH4. In het vergelijk is de GH4 beter dan de I1 camera echter is de vraag of dat voor de meeste producties noodzakelijk is...
De 'gekleurde' mening van DJI gelieerden??
Ik nodig je graag eens uit een dag mee te gaan zodat je zelf de eigenschappen van de I1 kunt ervaren. Mag je daarna je fysieke bevindingen melden ipv je op 'verhalen' gebaseerde opmerking.
Ja duh...
GoPro, I4 Cam, GH4..... en dan ergens de Red.
Jij vergelijkt appels met peren Dirk.
De I4 in zijn totaal met als introductieprijs van €2899,- vergelijk jij met een camera die €50K kost