Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekker bezig Free... -Steven!
Als je nou ook voor de 6.5mm bullet connectoren gaat van Castle Creations dan kunnen we ook nog een keer packs uitwisselen. Kan ik eens 12S proberen in de logo en jij zien wat 10S doet in jou Haribo. Vrouwtje aan de plus.
Ronald zei:Lijkt me niet echt verstandig dat zomaar te proberen omdat het aantal KV's en de overbrengingen van de pinion en de maingear niet meer kloppen voor een 12S setup t.o.v. 10S. Gaat volgens mij je regelaar niet leuk vinden.
Ronald, je hebt natuurlijk helemaal gelijk daarin. Maar al lezende op het ons bekende topic op RR en Wat mijn duitse vrienden op RC-heli schrijven, zijn er vele verschillende ideeen erover en doen velen het toch weer anders. Wat de Freya betreft gebruiken velen een 11tands pinion met een 95 tands hoofdtandwiel. Dit wordt aangehangen deels ook omdat een 10 tands pinion de maingear vrij makkelijk zou strippen. Mijn duitse vrienden zijn juist weer wel en met succes overgestapt naar een 10 tands pinion omdat de motor daarmee in een beter toerentalgebied werkt waardoor het geheel efficienter is.
Ik zou een proef nog niet zo heel verkeerd vinden... Als er daarna maar een serieuze analyse gedaan wordt van de log.
Wat de connectoren betreft overtreft wereld van de heli jullie allen. 3paar voor €7,50.
Dank voor jullie input allemaal.
Onderdelen voor de prullebak.
![]()