Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en dat terwijl alle verf van Motip is.
![]()
als je zo mooi je eigen rompen maakt ga dan niet liggen beunhazen met spuitbussen masr koop een mooi airbrush setje en doe die rompen eer aan (en 400 gram minder lak per romp....)
Dat is een beetje onzin...(en 400 gram minder lak per romp....)
Dat is de normaalste zaak voor een motor met zuigerveer, en de YS is bij mijn weten géén ABC of AAC?De startmotor heeft best moeite om de 15cc'er aan te slingeren terwijl de motor niet meer heel erg dicht is. Als je hem langzaam draait loopt de compressiedruk wel weg namelijk.
Heb je die carb al eens door een ultrasoonbadje gehaald?Ik heb er onlangs de originele carburateur weer opgezet, ga die nu maar eens een keertje proberen met een hoger olie gehalte en met een normale druktank
Dat is dus het punt: Als ik de verhalen mag geloven, moet je alles wat je ooit over afstellen van gloeiplugmotoren geweten hebt, volledig vergeten en heel strikt de gebruiksaanwijzing van YS volgen.Daarom verwacht en hoop ik dat ik dat met deze YS ook aan de praat krijg, maar dan zonder de pomp en drukregelaar,want die hebben me enkel ellende gegeven.