werkt zeker goed blauwe tand op de brian en gaan zo wel een id zij die standaard er in te bouwen wie loop er op mij zelf
na niet met een telefoon rond
na niet met een telefoon rond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alles kan [emoji1]. Die opto is geloof ik hetzelfde firmware als de normale dacht ik.Boris of iemand die ook zoveel verstand heeft van escs flasheneen vraag.. Kan je ook ZTW spider opto 20amp flashen zodat ik ook oneshot kan instellen? Ik kan het nergens vinden.
Alvast bedankt voor jullie reacties
CF heeft nu een eigen bordje met BlackBox chip: Massive Acro Blackbox Cleanflight
En 1.8.0 is nu uit als release!
een naze met een cleanflight sticker erop ?
een naze met een cleanflight sticker erop ?
Zover ik begrepen heb een Naze32 Acro met extra geheugen voor de blackbox. Van de normale reeks heeft enkel de full version dit. Zo heb je geen OpenLog meer nodig.
Edit: Boris was weer iets sneller!
Edit2: Blackbox kan ook op CC3D zonder OpenLog, maar ik ken niemand hier die CF gebruikt op een CC3D.
CF heeft nu een eigen bordje met BlackBox chip: Massive Acro Blackbox Cleanflight
En 1.8.0 is nu uit als release!
1.8.1 is the latest, and its still in RC.
The last commit changes regarding flash are probably related to the new "cleanflight" board as it has 16MB of flash onboard. Do you think the acro Naze board can be modified with a 16MB chip or are there address lines missing for > 2 MB?
It's getting hard not to lose track of all the changes, the devs probably don't have girlfriends!![]()
Its on SPI bus.No address lines here, just address space. If software supports it - thats enough.
I've ordered some 64 Mbit chips to replace 16 mbit ones.
weet je zeker dat je met de 0.63 versie van de configurator in de weer bent?