Ik kalibreer het compas elke keer als ik ga vliegen.
dus ook als je de accu verwisselt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kalibreer het compas elke keer als ik ga vliegen.
Nee dat is niet echt nodig.
Op de vlieglocatie, maar lijkt me vrij vanzelfsprekend...
Moet je de throttle stick beheerster bedienen .Alleen kwam hij een beetje hard neer bij de 5e keer landen of zo dus nu heb ik al een barst in 1 arm
Als je hem kalibreer op de vlieg plek zou het volgens mij beter zijn .
Moet je de throttle stick beheerster bedienen .
Nee met laptop hoeft niet. Reden van vlieglocatie calibreren is dat thuis invloeden kunnen zijn die kalibratie kan beïnvloeden
met gps dansje bedoel je het calibreren? Dacht dat dat voornamelijk voor het compas wasHet is toch vanzelfsprekend dat als je besluit te gaan vliegen je op de locatie waar je gaat vliegen je accu aansluit, het gpsdansje doet als je het nodig vind en dan gaat vliegen?
Ik weet niet hoe dat met zo'n cheerson werkt, maar bij een naza is throttle midstick dat hij niet stijgt of daalt, en dat icm gps hold een vaste positie geeft
Bij de werking van rth zal die cheerson hoogstwaarschijnlijk een of andere vaste routine hebben, maar als je niet weet hoe die precies is dan zou ik dat eens proberen op te zoeken via internet ipv ernaar te gissen, als je weet hoe dat hoort te zijn dan kun je als je rth test vanzelf bepalen of dat goed is of niet
ok thanks, lijkt op dat calibratiefilmpje die ik hierboven had gepost maar ik zal dit ook even bestuderen, aangezien het een stuk duidelijker isGa even wat filmpjes over de apm kijken![]()
Op de pc is eenmalig, rondje doen in veld altijd
Calibreren aan de computer is voor je fc zelf (autolevel), gps dansje is voor je gps compas.....
Bedankt jongens die informatie begreep ik dus nooit
Morgen ga ik hem even dubbel en dwars calibreren dan
Je moet wel goed lezen wat er verteld word .
Een keer kalibreren op pc en de GPS kalibreren op het veld .
En als dat dan nog niet goed gaat weet ik het ook niet meer , dan moet je maar een betere aanschaffen .
Ik hebt met mijn dji f550 met naza-m v2 nergens last van .
Is misschien een goed alternatief .