Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stephan, volgens mij bedoel je de zalingsVolgens mij niet. Normaliter zitten de marsen toch aan de onderzijde?
Maarten, ik denk dat die gaatjes voor de jufferblokken van het hogere want zijn....
Het is allemaal heel knap wat je hier laat zien hoor![]()
Eigenlijk zit de afschuining van de stokken aan de onderzijdeDe ankers zijn ook klaar.
De touwen niet geknoopt maar gewikkeld en gelijmd. Knopen vond ik te overheersend worden. Bekijk bijlage 343534
Ik begreep er ook al geen snars vanIk had het ook nog eens opgezocht. Het zit helemaal goed zoals je het in elkaar had gezet. Hier nog een afbeelding uit Mondfeld
Bekijk bijlage 343809
Het ging over de gaatjes van de juffers. Die moeten naast de steng beginnen en de volgende richting de ondermast.Ik begreep er ook al geen snars vanaangezien de uitsparing.. het gat in je bodemplaat ook vierkant is uitgevoerd.
Zalingen? Nou ja al die onderdelen zitten daar wel een beetje in de buurtHet ging over de gaatjes van de juffers. Die moeten naast de steng beginnen en de volgende richting de ondermast.Ja ja zo heten die stokjes.
![]()